Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En kone holdt på med å steke egg til frokost for mannen sin, da mannen plutselig kom inn på kjøkkenet.

 

«Forsiktig,» sa han.

FORSIKTIG!

Bruk mer smør i panna! Du steker for mange om gangen. FOR MANGE! Snu de! SNU DE NÅ! Vi trenger mer smør. Hvor i all verden skal vi få tak i MER SMØR? De kommer til å sitte FAST! Forsiktig. FORSIKTIG! Jeg sa FORSIKTIG! Du hører ALDRI på meg når du lager mat! Aldri! Snu dem! Skynd deg! Er du GAL? Har du gått fra VETTET? Ikke glem å salte dem. Du glemmer alltid å salte dem. Bruk saltet. BRUK SALTET! SALTET!!!»

 

Kona stirret på ham, «Hva i all verden er galt med deg? Tror du ikke jeg vet hvordan jeg skal steke et par egg?»

 

Mannen svarte rolig, «Jeg ville bare vise deg hvordan det føles når jeg kjører.» :smoking:

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

98 vs 95 på e39 m5? Helt uvesentlig forskjell rekner eg med?

Ikke på E46 M3 ihvertfall, nøkker og fusker på kald motor med 95.. Føles som om den går bedre også på 98, må jo kjøre litt snillere tenning med 95.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også ! snør fortsatt her , helt sykt !

men noe spesielt du skulle ha i Strømstad? fylle opp frysern og kjøleskapet med mat ? :)

Skal levere felger til lakk hos Østfold felgteknikk :) og siden jeg da er 9 timer hjemmefra kan jeg likegreit reise til Sverige og handle sterkøl og se på utelivet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette uteplasser :P ? Tar imot tips til hotell og bra uteplasser i Strømstad :)

Systemet -> SystemBolaget -> Vinmonopol, lønner seg å rekke det om man ønsker noe annet enn 3,5% øl fra dagligvare.

 

The Cod er et ganske populært utested igrunn, har bare vært i havna og fått de besøkende over i båten istede :P

Jeg synes Grebbestad, Tanumstrand(badeland og hotell) og Fjellbacka er langt koseligere steder enn Strømstad.

 

Hvor mye aktivitet det er i de forskjellige byene nå vet jeg ikke, men de pleier å vente på nordmenn som kommer i vårpussa båter i påsken :)

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...