Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte mer på den stanga som holdern i P når du står i bratt bakke... Har du hørt lyden/smellen en girkasse lager når du setter i D fra P når du har stått i en bratt bakke?

 

jeg likker ikke å parkere i bakke med P på automaten , føles ut som man må dra av spaken om det er skikkelig " press " på den i bakker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå?? mye ulovlig med bilen din ? :)

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men er jo et par ting som er nok til å bli stoppet, og et par ting som kvalifiserer til visning. F.eks. Solfilm på fremfre sideruter, felger med alt for lavt innpress, for smale dekk ift. felgbredde, bakpotte uten TUV, kompressoren osv. Sikkert noe jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo den samme som du linket til her forrige gang, skjønner at det ikke er så ofte dere MB eiere har noe å glede dere over når det kommer til bil men ikke gjenta deg selv da :)

Så må jeg få minne folket om at BMW 5-serie har en feilprosent på kun 1,5% av 1000 biler på ADAC sin "Pannenstatestikk". MB E-klasse har en feilprosent på.....wait for it........ hele 11%. Synd det E-klasse, 5-serie bryter sammen MYE sjeldnere enn E-klasse :P

http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/pannenstatistik_detailergebnisse_2014/pannenstatistik_obere_mittelklasse.aspx

Verd å merke seg at 5-serien regnes med sin lave feilprosent som en av de med driftsikkre bilene på tvers av alle klasser, så hvordan MB har fått til det resultatet hos Dekra er ikke godt å si. Men siden BMW var best hos Dekra i fjor, og Audi året før der igjen så kommer kanskje det hele an på hvem som betaler mest. Også hadde det jo vært litt smart om artikkelforfatteren (som forøvrig er kjent MB entusiast) sjekker litt flere kilder og aktører før han lager sin artikkel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...