Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lakkmidler har jeg nok aldri sett på en bensinstasjon dessverre.

Noen bensinstasjoner skiller seg dog ut, en litt nord for Hokksund(Shell) som har et større utvalg av Continental kilereimer i alle størrelser og fasonger, samt Esso i Rødberg(Numedal) som faktisk har et respektabelt lager med tennplugger og diverse laderegulatorer, samt børster til både startere og Bosch-dynamoer! Det er ikke hverdagskost idag :)

Skal blande noe lakk til uka, og da er mitt soleklare valg Billakkspesialisten på St.Haugen. Det finnes vel ikke veldig mange andre fargehandlere i landet med like god peiling på lakk :)

Har sett noen bilder fra Bud-treffet som foregår, er det bare Stance-biler som deltar??

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 6 igår morges, jobb til halv 4, så kjøre med bilhenger fra sarpsborg til trondheim nesten (skaun, like langt ca) så snu og kjøre hjem igjen, var hjemme 10 i morges,

overtrøtt deluxe når jeg kom hjem :P la meg i halv 12 tia,

sov en 20min litt nord for elverum, ellers så gikk det i red bull og koffeinpiller hehe.

godt man ikke gjør sånt for ofte :P

skeptisk til om jeg får sove i kveld da jeg sto opp halv 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tatt en tur du da gitt. Sov på Rena da eller?

alltids morro med roadtrip ;) ble 2 e34 delebiler, 525 sedan og 525ix touring, så om noen skulle ha behov for deler er det bare hoie :P

sov 4t hjemmefra, husker ikke hva det het der hehe :P en eller annen rasteplass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kan hende jeg missforsto litt også. Litt usikker om du sov i 20 minutter. Eller om du sov 20 minutter nord for Elverum. 

Trenger nok ikke noe deler, men lurer litt  på hvor stort spjeldet på innsuget er i diameter utvendig.

sov i 20min 4t hjemmefra ca, dvs ca 1.5t fra elverum :P

mest generelt det ang deler :P er jo fler som ser her brått enn deler selges :P ( har dog ikke lagd noe tråd der ennå)

så innlegget ditt i tråden min ang spjeld, skal få målt det ;)

Sommernatten her i Skandinavia er fantastisk... nå er klokken 3:40 og himmelen rett mot nord er lys til og med her i Århus (ca. 450 Km i luftlinje fra Oslo som er min hjemby)... :)

kjørte hele natt til lørdag og var litt småbekymra for at det skulle bli mørkt da fjernlysa på hilux'n jeg lånte funka ikke, men ble jo aldri mørkt. så vakke noe stress :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytern? Får av en eller annen grunn ikke sendt deg PM, kan du sende meg en? Gjelder besiktigelse av Mazda. Jeg her i dag levert 02 til ny eier... Sånn er livet, biler er det nok av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316, igjen må jeg bare nevne at den bilen du vurderer er overpriset. De har i tillegg potensielle problemer med veiva, og ikke har den veldig lav km heller. Naturlig pris ligger mer mot 35k istedenfor 50k. Kjøp heller den 1994-modellen som ligger ute til 55k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar angående lakk. Endte med å finne noe primer i boden. Bedre enn ingenting, men ganske flaut :P Håper jeg finner noe blått imorgen.

Hadde litt rustbobler på ene hjulbuen. Klarte å dunke borti når jeg byttet hjul, så lakken spratt rett av (3x6cm). Buen skal byttes i vinter, men er kjedelig når det ser verre ut enn det må. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...