Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lurte på å kjøpe meg speilreflekskamera, men har lite(les null) peiling. Trenger ikkje å være ny, men gjerne med litt instillinger og som tar gode biler.

Har hatt Canon D1000 før, og dama har nikon d40x men er den noe å ha? Kom gjerne med tips/forslag til noe for i 1-4k klasse.

Ser at Elkjøp selger Canon 1200D til 1995kr nå på tirsdag 16/6. Men kun 600 stk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på å kjøpe meg speilreflekskamera, men har lite(les null) peiling. Trenger ikkje å være ny, men gjerne med litt instillinger og som tar gode biler.

Har hatt Canon D1000 før, og dama har nikon d40x men er den noe å ha? Kom gjerne med tips/forslag til noe for i 1-4k klasse.

Kjøp et brukt 60D, fungerer meget bra til filming og til å ta bilder. Lett å stille inn manuelt og har skjerm du kan flippe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 D har samme brikke som 550d. er nok bedre å kjøpe eos 700D til 3500 brukt eller 4900 nytt, med 18-55is på begge.

Får litt mindre bildestøy på høy iso med 60D(og bedre batteri), men ja jeg ser poenget ditt. Sparer en del penger og får samme sensoren :)

Endret av Poppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men husk at ikke alle butikker aksepterer kredittkort (de fleste Rema og Biltema f.eks.).

Husker det var sånn her også (Rema), men de siste par- tre årene ser det ut til at det ikke lenger er tilfelle, ihvertfall her i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt litt sansen for han Sharif jeg, har sett på han som en skikkelig godt integret innvandrer og til å med en som har hatt suksess. Men neida, det var jo for godt til å være sant! Akkurat som de andre kjeltringene bak den Lime kjeden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...