Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer opp noen striper på displayet når du starter. Er 4? grønne på maks, så minker det gradvis, så blir det orange evt rødt. 

Skrevet

Er låsebolter bortkastet penger eller? Syns jeg har lest en del om folk som klager sånn over at de sitter seg fast hele tiden, og at de adapterene (?) knekker osv..

Bortkastet mener nå jeg. Skal love deg at den gangen du punkterer i pøsregn ligger adapteren en annen plass enn i bilen :) Ser dog poenget med at det blir mye styr om hjul bil stjålet.

Flere enn meg som har lyst på rask båt i sommer ja! Så på denne  selv, men er vel egentlig ikke så billig når en må ha motor i tillegg.

Skrevet

Idag har jeg kjørt en kompis sin nye Supra, for en følelse! [emoji14] Meget god komfort var det og.. DSC_0026.JPGb080faf026f2882edff0198dc45ca9c7.jpg

Haha, du som ga tommel opp ut fra maccen oasen? Vi satt å lo litt etterpå
Skrevet (endret)

Idag har jeg kjørt en kompis sin nye Supra, for en følelse! [emoji14] Meget god komfort var det og

Kul bil, men hva mener du med meget god komfort i denne sammenhengen? Supra er en GT, men allikevel er ikke god komfort det første man tenker på når det gjelder denne bilen ... :)

Endret av Fredrik
Skrevet

Kul bil, men hva mener du med meget god komfort i denne sammenhengen? Supra er en GT, men allikevel er ikke god komfort det første man tenker på når det gjelder denne bilen ... :)

Mener det at den har overraskende god komfort til å ver den type bil supra er.
Skrevet

Har vært hjemme hos mine foreldre og stått og sett på nabokjerringa sin svigersønn prøve å ta bakkestart i bakken der. Vi snakker altså om en 45 år gammel oppegående mann som ikke klarer å ta bakkestart i svigermora sin nye Renault Clio, mer lettkjørt bil finner man vel ikke. Årsaken til at han stoppa i bakken var fordi han forsøkt å kjøre opp i tredje gir som selvsagt var dømt til å mislykkes, helt skremmende hvor dårlig det står til med kjøreferdighetene til folk. Som sjef på biblioteket her i byen burde han kanskje åpne en bok om basic bilkjøring, for dette var skremmende dårlig... Men slike typer er vel mer interessert i kultur og kunst enn bilkjøring :P

Skrevet

Så irriterende å sitte her i Norge der det kun er sånn rundt 5 E34 til salgs på finn stort sett hele tiden, mens f.eks Finland er det side opp og side ned med E34 til salgs.. :(

Skrevet

Bortkastet mener nå jeg. Skal love deg at den gangen du punkterer i pøsregn ligger adapteren en annen plass enn i bilen :) Ser dog poenget med at det blir mye styr om hjul bil stjålet.

Flere enn meg som har lyst på rask båt i sommer ja! Så på denne  selv, men er vel egentlig ikke så billig når en må ha motor i tillegg.

Det er det ja :P 

jeg hadde vannscooter i fjord sommer , sikler veldig på det i år også ! men dyrt ...

Skrevet

Med alternativ beregning kan du nok regne med rundt 20kkr i avgifter, men hele avgiftsbeløpet må betales først, og du vil senere få til tilbakebetalt det som er for mye.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...