hanzhe Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Kommer opp noen striper på displayet når du starter. Er 4? grønne på maks, så minker det gradvis, så blir det orange evt rødt. Diiesel reagerte på dette 1
sandersander Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Er låsebolter bortkastet penger eller? Syns jeg har lest en del om folk som klager sånn over at de sitter seg fast hele tiden, og at de adapterene (?) knekker osv.. Bortkastet mener nå jeg. Skal love deg at den gangen du punkterer i pøsregn ligger adapteren en annen plass enn i bilen Ser dog poenget med at det blir mye styr om hjul bil stjålet. Noen som har sett på denne ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=60364386&searchclickthrough=true Flere enn meg som har lyst på rask båt i sommer ja! Så på denne selv, men er vel egentlig ikke så billig når en må ha motor i tillegg.
Diiesel Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Idag har jeg kjørt en kompis sin nye Supra, for en følelse! [emoji14] Meget god komfort var det og.. DSC_0026.JPGHaha, du som ga tommel opp ut fra maccen oasen? Vi satt å lo litt etterpå Haukefer reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Idag har jeg kjørt en kompis sin nye Supra, for en følelse! [emoji14] Meget god komfort var det og Kul bil, men hva mener du med meget god komfort i denne sammenhengen? Supra er en GT, men allikevel er ikke god komfort det første man tenker på når det gjelder denne bilen ... Endret Juni 18, 2015 av Fredrik
Haukefer Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Kul bil, men hva mener du med meget god komfort i denne sammenhengen? Supra er en GT, men allikevel er ikke god komfort det første man tenker på når det gjelder denne bilen ... Mener det at den har overraskende god komfort til å ver den type bil supra er. Daniel. reagerte på dette 1
noekult Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 http://www.speedhunters.com/2014/10/keeping-real-classic-hondas/ Herregud jeg sitter og hyler som ei lita jente, så sinnsykt tøft å ta vare på eldgamle Hondaer. Skikkelig søte! BMWE39turbo, Thundercoil og Daniel. reagerte på dette 3
Daniel. Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 http://www.speedhunters.com/2014/10/keeping-real-classic-hondas/ Herregud jeg sitter og hyler som ei lita jente, så sinnsykt tøft å ta vare på eldgamle Hondaer. Skikkelig søte! Ser ut som små gokart og lekebiler.
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Har vært hjemme hos mine foreldre og stått og sett på nabokjerringa sin svigersønn prøve å ta bakkestart i bakken der. Vi snakker altså om en 45 år gammel oppegående mann som ikke klarer å ta bakkestart i svigermora sin nye Renault Clio, mer lettkjørt bil finner man vel ikke. Årsaken til at han stoppa i bakken var fordi han forsøkt å kjøre opp i tredje gir som selvsagt var dømt til å mislykkes, helt skremmende hvor dårlig det står til med kjøreferdighetene til folk. Som sjef på biblioteket her i byen burde han kanskje åpne en bok om basic bilkjøring, for dette var skremmende dårlig... Men slike typer er vel mer interessert i kultur og kunst enn bilkjøring
Haukefer Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Hva mener dere om "ny" overhalt tannstang? Må ha ny nå.. Fikk nypris på 13000kr. Finner overhalt på nett til 6-7k..
Daniel. Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Så irriterende å sitte her i Norge der det kun er sånn rundt 5 E34 til salgs på finn stort sett hele tiden, mens f.eks Finland er det side opp og side ned med E34 til salgs..
FredrikE24 Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Hent en i Sverige/Finland da vel? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
e30_joakim Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Bortkastet mener nå jeg. Skal love deg at den gangen du punkterer i pøsregn ligger adapteren en annen plass enn i bilen Ser dog poenget med at det blir mye styr om hjul bil stjålet. Flere enn meg som har lyst på rask båt i sommer ja! Så på denne selv, men er vel egentlig ikke så billig når en må ha motor i tillegg. Det er det ja jeg hadde vannscooter i fjord sommer , sikler veldig på det i år også ! men dyrt ...
Daniel. Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Hent en i Sverige/Finland da vel? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Blir vel for dyrt..
FredrikE24 Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Med alternativ beregning kan du nok regne med rundt 20kkr i avgifter, men hele avgiftsbeløpet må betales først, og du vil senere få til tilbakebetalt det som er for mye. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Anbefalte innlegg