Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Daniel: Har hatt E28 før, det er noe jeg kan tenke meg igjen! Men må være større motor enn 520i hvertfall... 518i-en jeg hadde før var den tregeste vanlige bilen jeg har hatt...

Marius: Tør ikke :P Originale Porsche priser på deler grøsser jeg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel: Har hatt E28 før, det er noe jeg kan tenke meg igjen! Men må være større motor enn 520i hvertfall... 518i-en jeg hadde før var den tregeste vanlige bilen jeg har hatt...

Ja, hverken 518i eller 520i er vel særlig sprekt. I hvertfall ikke på E34. :P Men tror da 525i E28 skal funke greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius: Tør ikke :P Originale Porsche priser på deler grøsser jeg av...

Det kan være. Isåfall MR2 Mk1 som folk har nevnt, Eclipse, Z3 med 1,8L og MX5.. Små morsomme biler med rwd. Men kanskje ikke motor nok? Ellers så ligger noen E36 cab og mye E39 ute. Selvfølgelig E36 sedan og Coupe også, litt mer motor. Kan og se på Mercedes W202, greie biler og enkel å skru på, tror C280 begynner å komme på greie priser nå.

Jeg vet iallefall jeg hadde valgt Z3, E36 cab(fordi den skiller seg ut) eller MR2 Mk1. Jeg er ikke fan av mr2 mk2...

Jeg håper på å kunne realisere mitt ønske om ufornuftig bil nr2 iløpet av et år eller to! :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sann historie som ikke er mange uker gammel.

Min mor som kan tilnærmet null og niks om biler hørte en dag en traktor i nærheten av huset. Hun eier en traktor som vi i familien bruker til litt forskjellig i ny og ne så hun vet godt hvordan en traktor høres ut. Jeg var på besøk og tenkte jeg skulle hjelpe å lokalisere denne traktoren hun hørte. Gikk så ut på terrasen. Det tok ikke lang tid før jeg lokaliserte "landsbruksmaskinen". Naboen som hadde starta sin Mercedes med dieselmotor. :lol:

Endret av bimmerR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuell og med skilter, Fredrik :P

Er jo veteran så det er jo ingen avgift, men ser argumetet med ønsket om manuell ja :) Men som sommerbil/cruiser er E28en absolutt et bra alternativ, har vurdert sterkt å la feriepenger og skattepenger gå til den bilen. Men så slår den forbaska fornuften inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...