M|Fjeld Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Er det varme i det M3 rattet? Er ikke varme i rattet nei, heller ikke setene. Bil fra California, så trenger ikke sånt der borte ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Er ikke varme i rattet nei, heller ikke setene. Bil fra California, så trenger ikke sånt der borte ^^Ok var bare siden det ikke var perforert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Noen med senket E39 touring som kan si hvor jeg får tak i senkestag til bil med luftfjæring? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 (endret) Hvis man avskilter en bil for lagring, renner fortsatt tiden ut for EU-kontroll? Eksempelvis en bil som blir satt til lagring med 1 år igjen til EU. Er det da fortsatt ett år igjen når man henter ut skiltene etter noen måneder eller et år, eller går tiden i mellom? Hvis man sjekker opp avskiltede biler mot registeret dems, kommer det ikke opp noe frist for EU.. Endret Juli 28, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Tiden går som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Bygger nettbutikk fra scratch Lykke til, om du starter for deg selv! Bygge nettbutikk er gøy. Tenkte det samme helt til jeg så at mystore selger ferdigløsninger grisebillig. Vanskelig å faktisk tjene penger på det. Det er som å gjøre all CSS manuelt når man har Bootstrap som gjør det for deg. Lite vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Er et sånt velferdshus eller hva jeg skal kalle det på Starum. Puben er åpen 4 av 5 uke dager, stengt i helgene. Er ikke åpen mer enn 3 timer på kvelden, 18-21. Skal love deg at det holder. [emoji481] [emoji42] [emoji6] Er tidlig opp om dagene uansett. Ellers er det muligheter for å reise til Lena eller Gjøvik i helgene. Fine 3 uker med relativt mye interessant stoff selv om mye ikke er bruk for. Utenom det kan jeg melde om fine dager på Rhodos, ikke kaldt akkurat, men fin temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 (endret) Bygge nettbutikk er gøy. Tenkte det samme helt til jeg så at mystore selger ferdigløsninger grisebillig. Vanskelig å faktisk tjene penger på det. Det er som å gjøre all CSS manuelt når man har Bootstrap som gjør det for deg. Lite vits Jeg håper du mente "grisebillig" om Mystore på en ironisk måte! Jeg skulle begynne med de, men syntes at de gir vanvittig dårlig valuta for pengene. Jeg MÅ ha gavekort i butikken, og for å kunne ha det måtte man ha Business prismodellen til 18000 kr. i året... Pluss sinnsyke priser på andre moduler som burde vært et selvfølge.Derfor fant jeg en snill nederlender som bygget hele siden for 4.000 kr. Og da har jeg fått alt av farger og oppsett akkurat slik jeg selv vil ha det (det var det viktigste). Gjenstår bittelitt engelsk her og der på siden (ikke noe som ødelegger helhetsinntrykket), men det er liten pris å betale for en så rimelig side. Nå skal jeg betale 800 kr. i året for serverleie, vs. 18.000 kr. Mystore har blodpriser som de pakker inn som godpris. Endret Juli 28, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 (endret) Det er så vanvittig mye å tenke på ved å lage alt selv. Kryptering og slikt. Finnes såååå mange måter å hacke en nettside (injections osv), at å lage et login script som passer på alt krever ikke bare tid og kunnskap der og da, men må følges opp i ettertid. Det er gøy og man lærer mye, selvsagt. Missforsto jeg når jeg leste at du lager nettsiden? Eller skal du bare selge via den? Ble litt forvirra når du blanda inn nederlenderen Og hvor betaler du 800 i året for serverleie? Hørtes dyrt ut. Noen ekstratjenester du abbonerer på da? Jeg betaler vell i underkant av 400 for ett år. Endret Juli 28, 2015 av MariusW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Det er så vanvittig mye å tenke på ved å lage alt selv. Kryptering og slikt. Finnes såååå mange måter å hacke en nettside (injections osv), at å lage et login script som passer på alt krever ikke bare tid og kunnskap der og da, men må følges opp i ettertid. Det er gøy og man lærer mye, selvsagt. Missforsto jeg når jeg leste at du lager nettsiden? Eller skal du bare selge via den? Ble litt forvirra når du blanda inn nederlenderen Og hvor betaler du 800 i året for serverleie? Hørtes dyrt ut. Noen ekstratjenester du abbonerer på da? Jeg betaler vell i underkant av 400 for ett år. Hysj, vi snakker ikke om hacking Allerede redd for slike ting... Jeg har ikke teknisk sett laget den nettsiden selv, det er et nederlandsk enkeltmannsforetak som har gjort. Men designen og oppsettet er helt mitt eget. Ja, betaler ekstra for bedre hastighet og noen andre tjenester også. Det er fra GoDaddy. Valgte det etter anbefaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Akkurat ja ja du må sikkert ha SSL sertifikat om du skal ta imot betaling. Lagde han nederlenderen betalingsmodulen for deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Akkurat ja ja du må sikkert ha SSL sertifikat om du skal ta imot betaling. Lagde han nederlenderen betalingsmodulen for deg også? Nei, det finnes gratis moduler (Prestashop) for DIBS, Klarna og PayPal. Jeg trengte i tillegg til dette norsk Bring fraktmodul, samt angrerettskjema-modul, som begge finnes på Presta-markedsplassen fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Kult. Greit å vite lykke til! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Synes det er mye drit med annerkjente nettsidelecerandører også. Vi bruker wordpress til hjemmesiden på jobben. Sleit maks med virus på den. Leverandøren vinbrukte stengte ned siden nesten annen hver uke pga virus. Så endte opp med flytte hele skiten ut i Azure og drifte det selv. For en som driver med drift og ikke wordpress hosting, f... Så mye mas å få flyttet siden, når man aldri har sett på dette før. Hacking, spesielt på wordpress så er det viktig og bruke annerkjente pluggins, problemet vi hadde var at den ene vi hadde kkjøpt brukte en underplugin som det kom en sikkerthetshull i. Og da kjørte alle booter script og testet om siden hadde plugin eller ikke. Automatisk update ble den ikke med på da den var kjøpt via tredjeparts pluginn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Noen som vet hvor på det O store internettet man finner monteringsanvisning til Performance Power kit til E9x 320d? Brukte to timer i går på å søke uten hell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg