Poppy Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 E38 kom med manuell kasse også. Det må være uhyre skjeldent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Takk for svar, blir en tur til Ålborg i morgen. Får se litt hva vi finner på Fårupe er under vurdering, også Nordsøen Oceanium og Randers. Prøvde å bade i det utendørse bassenge på anlegget her, herregud så ubrukelig temperatur.... Blir neppe å bade i sjøen vertfall Nyter at øl er så billig her vertfall... Sent from my iPad using Tapatalk axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Sent from my Nexus 7 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Det må være uhyre skjeldent? Veldig. Finner du en, er det bare å slå til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Det må være uhyre skjeldent? Utav 3114 7-serier på mobile24, hadde rett over 100 av dem manuell kasse Lurer også på om E38en i "The Transporter" var manuell Endret August 2, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Utav 3114 7-serier på mobile24, hadde rett over 100 av dem manuell kasse Lurer også på om E38en i "The Transporter" var manuell Det stemmer, husker ikke i farta om den var 740 eller 750? Men fete kjørescener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 735 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Det må være uhyre skjeldent?Jo det er vel det. Var nylig to stykk til salgs på finn. Tror begge var 735i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Man lever bare en gang! Bruk hver krone på tidskontoen din, og bruk dem med fornuft Bilen min er forresten verdens beste bil, finito Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Har ein bekjent som er på jakt etter 1serie cab. Er noen på finn, men er usikker på priser. Noen som kunne anbefalt noe? Helst disel, men går greit med bensin og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Transporter hadde vel en 750 merket som en 740? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 735 Om jeg ikke husker feil er bilen i filmen den eneste 750i Manuell bygget. Den ble bygget av BMW til filmen, men i filmen omtales den som en 1999 735. Noe som også er feil siden bilen i filmen er pre fecelift (94 - 98 model) med mindre BMW satte på en eldre front da de bygget den. Ikke studert bilen nøye nok til å se etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Det er fult mulig. Det er år og dag siden jeg har sett den filmen (når den kom sikkert?). Mener bare å huske at det står 735i bakpå. Mener DKP har/hadde noen gromme e38, så ut som hydr brekk i den ene til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Bilen er uten merke bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 (endret) Dette "nekter" jeg å tro.. nesten så jeg må se gjennom filmen for å finne en scene der det står 735i Jeg husker nemlig at jeg bet meg merke i at det var "liten" motor/735i. Akkurat hvor jeg har fått den ideen fra fremstår naturligvis på det nåværende tidpunkt som et lite mysterium...hehe edit: om ikke sarkasmen her var innlysende, så antar jeg altså at det stemmer som du sier, og at det har blitt sagt at det er en 735i, og ikke noe merke. Endret August 2, 2015 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg