olenikolai Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Har også lagt merke til hvor blå lysene på i3 er, men har led på 4ern min, og de ser helt hvite ut, så litt rart det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Har jo med fargetemperatur å gjøre det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Har jo med fargetemperatur å gjøre det, da.Såpass har jo jeg klart å skjønne også da men rart at de velger forskjellig på to forskjellige biler, skulle tro de hadde funnet ut av hvilken kelvin som gir best lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Kan være på grunn av estetikken da. Er jo mye blå effekter på i8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Kan være på grunn av estetikken da. Er jo mye blå effekter på i8.Det kan være ja. Men det ser klart fetest ut med hvitt lys Utrolig fresht på mørkelagte vinterveier! Angrer ikke på LED i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hvem kan kreve å få se mitt vognkort? Kan de i bommen be om dette for å se om jeg har bil over eller under 3500 kg for å avgjøre hvilken takst jeg skal betale? Eller kan kunn politi og vegvesen kreve dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Hvem kan kreve å få se mitt vognkort? Kan de i bommen be om dette for å se om jeg har bil over eller under 3500 kg for å avgjøre hvilken takst jeg skal betale? Eller kan kunn politi og vegvesen kreve dette? de kan vell kreve dokumentasjon på om det er lett lastebil eller ei om det er tvil. da prisen er jo forskjellig, tipper bilen er lett lastebil og du prøver få gjennom å betale for personbil? hvis han i bommen er litt oppdatert så er det bare å slå opp regnr, men tar gjerne kortere tid å få sett vognkortet heller. alt i alt er det vell stort sett automatiske bommer nå (ivaffall på min kant av landet ) så da får man ikke gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 (endret) Nei. Jeg prøver ikke på noe. Bare deltok i en diskusjon på de nye satsene på atlanterhavsveien. Der man går etter både vekt å lengde på biler. Da ble det satt spørsmålstegn ved om de kan kreve å se vognkort eller ikke. EDIT: Bilen min har egenvekt på over 6 tonn. Så er ingen tvil om at den er over. Endret August 4, 2015 av Sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Bor ikke du på østlandet? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Jo. Men bilen går opp dit om jeg vil. Var jo i bud på GS treff og kjørte utpå der. Den går på ferjer og i andre bommer. Så er godt å vite. Bilen min er 7,99 (i vognkortet) og basteferje har mye høyere takst fra og med 8,0 meter. Ofte lit uenigheter der. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 300 hk og 650 nm i 530en er gøy, mildt sagt M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Betale per person i bilen i en tunell? Aldri vært oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 300 hk og 650 nm i 530en er gøy, mildt sagt Tenkt de som har 525d med N57 får samme tall som deg, det må være en vanvittig forskjell. 204 og 450 til 300 og 650. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Tenkt de som har 525d med N57 får samme tall som deg, det må være en vanvittig forskjell. 204 og 450 til 300 og 650. Skulle ønske det samme gikk i min N47 med 204 og 400 [emoji14] ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Noen som har reservert Win10 og faktisk fått det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg