Larsinnj Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Nei, du skrev jo 340 Hadde 340 inkl moms jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Jojo, men 340 + moms = 425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Normale mennesker har ikke hagen full av E30 heller (vet ikke om du har forsikring på alle?) hehe, e30 koster nada å forsikre, veteran vøtt men pajeron jeg handla ligger på 4500kr ca i året delkasko, 3k ca ansvar, med 70% bonus, synes prisen er ca samme som da jeg fikk lappen bare mer bonus ikke synket noe veldig ivaffall. noekult Til syvende og sist spiller det ingen verdens rolle om en bil er raskere, hvis de har flust med hk uansett. Man velger slike biler basert på følelser. Audi TT gjør nada for meg, klarer bare ikke å få følelser for den bilen. Da vil jeg heller ha Ford RS med fem sylindere og forhjulstrekk, den tiltrekker følelsene mer. For andre er TT en kul bil og Ford Focus RS enn for alminnelig og kjedelig bil, og det er selvsagt helt OK og begge oppfatninger (meninger) er selvsagt like gode eller dårlige. "værste" jeg har lest på nett er en som drømte om å ha en mitsubishi asx, erre' mulig å drømme om en slik en tenkte jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Får skylde på at jeg har vært trøtt i hele dag.. Haha! Holdt jo på å sovne når jeg var på jakt tidligere i kveld og Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Jeg har kjørt over 30000 med c6 og 60000med e91. For meg har begge bilene sine fordeler og ulemper. E91 var preLCI, og navihjulet+idrive menyer osv er heelt rævva sammenlignet med audien. Audien viser feks gps, og skjermbilde mellom turteller og speedo vis man vil. Et utrolig savn for meg i e91. I e91 brukte jeg lang tid på å venne meg til vindusknappene, og jeg tok ofte ned bakruten istedet for fremrutene pga plasseringen. Audien har også hjul til å bytte sang/volum på rattet, en fantastisk mye bedre ide enn bmwen med knapper. Da driter jeg i om håndtaket i taket har myk demping eller ikke. Det finnes også ting jeg likte bedre med bmwen, som feks setene og kjørefølelsen.. Angående plastfølelse osv, så syns jeg det var mye hips om haps, ingenting jeg hang meg opp i. Endret Oktober 4, 2015 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 hvordan lagre en nettside i google chrome? fant ikke noe glupt ved å google det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 I e91 brukte jeg lang tid på å venne meg til vindusknappene, og jeg tok ofte ned bakruten istedet for fremrutene pga plasseringen. Dette gjør jeg fortsatt i e61-en, etter å ha hatt den i fire år. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 hvordan lagre en nettside i google chrome? fant ikke noe glupt ved å google det heller Lagre som i å legge den til i bokmerker eller som å lagre som et html dokument? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 hvordan lagre en nettside i google chrome? fant ikke noe glupt ved å google det heller Nå sitter jeg ikke på en PC så får prøve å ta det fra hukommelse: 1: høyreklikke på fanen og "legg til bokmerke" eller noe slikt? 2: finnes vel ei stjerne helt til høyre i URL-feltet du kan trykke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 "værste" jeg har lest på nett er en som drømte om å ha en mitsubishi asx, erre' mulig å drømme om en slik en tenkte jeg da Ingenting galt i det da Litt vanskelig å forstå, men ser ingenting galt med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) MariusW, on 04 Oct 2015 - 23:15, said:Nå sitter jeg ikke på en PC så får prøve å ta det fra hukommelse: 1: høyreklikke på fanen og "legg til bokmerke" eller noe slikt? 2: finnes vel ei stjerne helt til høyre i URL-feltet du kan trykke på? lagre side, ikke bokmerke, Lagre som i å legge den til i bokmerker eller som å lagre som et html dokument? lagre som html dokument annonse på en bil jeg har kjøpt som er sletta, men har den oppe i en fane her, men sia dne er sletta så kan jeg ikke åpne i noen annen leser heller noekult, on 05 Oct 2015 - 00:04, said: Ingenting galt i det da Litt vanskelig å forstå, men ser ingenting galt med det... greit da, kan jo blir litt kule, hehe om det var asx jeg fant bilde av da Endret Oktober 5, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Jeg syns vanlig Lancer er kjekk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 lagre side, ikke bokmerke, lagre som html dokument annonse på en bil jeg har kjøpt som er sletta, men har den oppe i en fane her, men sia dne er sletta så kan jeg ikke åpne i noen annen leser heller ctrl + p for å printe. Så antar jeg du kan lagre som pdf Evt. ctrl + s for å lagre. Men da er det fare for at det ikke blir seendes helt riktig ut. Eller så kan du ta printscreen av siden. Ett hav av muligheterer ! (finnes såkalte crawlere som kan lagre siden komplett med alle assets for deg også. Typ, bilder, ikoner linker osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Hvorfor "krangler" dere om kvalitetsfølelse i BMW kontra Audi? Det er jo uansett subjektivt (og i noen tilfeller tilfeldig) Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 skal på visning i morgen ,veldig spent ... http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?folderId=787621&finnkode=64855981 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg