316 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Blei ikkje heilt borga ej forestille meg. Men la gå [emoji12] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Haha! Prøvde meg med noen sånne solcellelamper rundt garasjen, usikker på resultatet. Vender meg vel til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Du tenker vel heller på LaFerrari, 918 og P1? Den kommer sikkert ikke ut før Top Gear-gutta sin. Kommer neste måned... Teaser nr 2. Fredrik og mkj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Gode gamle Tiff Needell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 https://www.reddit.com/r/BMW/comments/3p06z2/what_is_this_thing_in_the_roof_m3_f80_2015/Må bare dele denne.. Sjekk kommentarene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 (endret) Litt kvalitetstid på en fredagskveld, reconing av to stykk Cerwin Vega! DC15 basselementer Nå blir de vel som nye Kjøpte dem for en svært billig penge med èn sprengt bass.. Tenkte at det holdt å ta den ene, men bestilte et kit ekstra for sikkerhetsskyld og da jeg pelte fra hverandre det som ikke var sprengt i stad, så hadde lakken på spolen kokt.. Så var egentlig veldig greit.. Har dessverre fått litt "samle maní" når det gjelder CV sin DC serie(+ et par av VS serien).. Har hele serien snart.. Mangler bare DC-8.. Kjøper alle defekte og reparerer.. Litt hobby må man vel få lov til å ha, men det tar mye plass.. Endret Oktober 16, 2015 av FredrikE24 Fredrik og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 (endret) Jeg begynte med Cerwin Vega 15" i hjemmelaget subkasse til den daværende "hjemmekinoen". Var skikkelig budsjettbygg og et element jeg fikk for nesten ingenting. Jeg solgte den til en kamerat med E34 som man kan se på bildet nedenfor. Han skulle ha den i bagasjerommet! Var nesten ikke plass til bagasje. Han endte senere opp med to stk cerwin vega 10 tommere. Deretter brukte han 15" som hjemmekino sub før den ble solgt og byttet ut til fordel for en SVS som jeg akkurat har fått på lån. SVSn har han vært godt fornøyd med i mange år. Her er et bilde fra 2008. Min daværende (sølvfarget) E36 i bakgrunnen. Blir sikkert et kapittel om den bilen i tråden min på et senere tidspunkt. Over til denne uken og hjemmekino. Nylig fått gromdeler i hus. Emotiva forsterkeren er et beist av en svær tung forsterker. Men stjernen i showet etter min mening har "gjemt" seg borte i kroken. For de som ikke har erfaring med SVS. Denne videoen forklarer det meste. :D Endret Oktober 16, 2015 av bimmerR Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Jeg har aldri hatt subwoofer fra SVS. Men jeg har hatt et surroundhøyttalersett til rundt 5000 kr. Det var kompakte (og stygge) høyttalere. Fytti helvete så moro de var under film! Jeg savner lyden enda, tror jeg skal ha det igjen en dag! Morofaktoren under actionfilm var 10/10, til musikk var de helt tragiske dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 (endret) Da har jeg fått kobla opp DC15... For noen beist! Det trøkker bra for å si det mildt.. Jeg kjører bare på en liten forsterker nå(Parasound A23), skal drive dem med noe langt større til vanlig. Ved første lytt så tenkte jeg det er best å bare stue dem ned i kjelleren igjen og vente på nyttårsaften.. Da er planen å fylle et lokale med 2 par DC12, dette paret med DC15 og et par VS120. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Oktober 16, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Kan se for meg øresus ut januar! En kamerat som har DC 1515 og det hyler i ørene når han vrenger opp på fest Selv har jeg Klipsch RF-83 med Emotiva XPA-5 effektforsterker, pluss en 12" aktiv XTZ. Funker greit det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 (endret) Jeg kjøper meg 1515 eller 1215 så fort noe dukker opp billig nok... Disse koster fort 15 lapper om de er strøkne.. Da selger jeg unna alt annet for å si det sånn! Var like før jeg klarte å fange noen for 1/3 av den prisen i strøken stand, men hadde ikke før satt meg i bilen for å plukke de opp, så fikk jeg beskjed på SMS at det hadde blitt budrunde! RF83 har jeg god erfaring med, veldig laidback og ålreit for Klipsch å være! Liker godt lyden i dem Har hørt på et slikt par jevnlig siden 2006, så har blitt noen timer ut av det Selv kjører jeg RF-7 MK1. Begynner å få litt klassikerstatus, men stadig vanskelig å få til å funke perfekt. Er på jakt etter Emotiva XPA-2 på sikt så får vi se hva de sier til det Kjører Midgard Oberon 6.1, et forsterkersett jeg har hatt i mange år. Mye effekt, lav vekt og størrelse er hovedgrunnen. Da er det lett å dra med seg ved behov Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Oktober 17, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Morsomt at folk liker Cervin Vega. Jeg lekte med CV på slutten av 80-tallet og hadde et par AT100 stående i stuen helt til det ble for mye for naboene (og de var mer enn svært tålmodige). Besøkte CV hovedkvarteret i Simi Valley utenfor LA gjorde jeg også. På fritiden lekte jeg og noen venner litt med CV's PA anlegg (bl.a V35)... Apropos Tiff Needell... han har vært med lenge og var på mange måter en tidlig Chris Harris... bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 .. mkj og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 http://www.tv2.no/2015/10/16/broom/styling/tuning/rs6-dtm/7509105 Smålig å brenne opp denne asså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 http://www.medier24.com/magasin/finn-no-skrur-av-bryteren-for-desktop-fra-nyttar-moter-pc-brukere-en-skalert-mobilutgave/ Forbanna tull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Hadde vært bedre å beholdt pcutgaven og skrota mobilutgaven. Den er jo helt tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg