Larsinnj Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Synes han har litt for mye på seg til å ikke kan kalles det nå ja. Å gå rundt å være smilende skal jo ikke være noe verre for han enn hva det er for andre artister. Slik som jeg forsto det så hadde han selv sølet vann på scenen, og det så ikke ut som at det var så veldig til drakamp om det stakkars håndkleet hans. Er å dra det "litt" langt å dra av scenen og hjem for det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Når man tjener en halv milliard eller whatnot i året, så er det ikke mye å be om å gå rundt smilende hele tiden. Han har tross alt flere titalls millioner fans som ser opp til han, og da kan man klare å oppføre seg litt. Folk bruker mye penger, tid, energi osv., samt gleder seg til å se han, også går han etter én sang. Som om jeg ikke var dritt lei han nok fra før. Bortskjemt, kvalm, grinete og frekk drittunge, indeed. Endret Oktober 30, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Synes han har litt for mye på seg til å ikke kan kalles det nå ja. Å gå rundt å være smilende skal jo ikke være noe verre for han enn hva det er for andre artister. Slik som jeg forsto det så hadde han selv sølet vann på scenen, og det så ikke ut som at det var så veldig til drakamp om det stakkars håndkleet hans. Er å dra det "litt" langt å dra av scenen og hjem for det der ja! Leste mer om konserten hans nå, trodde han hadde hatt en hovedkonsert på et stort arena og at dette var en nr. 2 "intimkonsert"! Du har rett, det var å tråkke på fansen... Larsinnj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Og at folk er litt tullete på konsert er jo heller ikke ukjent, men de aller aller fleste fullfører jo konserten fordi. Skjønner man kan bli irritert noen ganger ja, men jeg regner med at de som driver med det er inneforstått med at slik er det bare og skjønner at man ikke kan storme av scenen hver gang det skjer noe man irriterer seg litt på! Axl Rose som jeg nevnte tidligere har ikke forstått det, og karrieren hans har jo gått rett til helvete. Ikke bare derfor selvsagt, men tror det er en medvirkende faktor. Endret Oktober 30, 2015 av Larsinnj Haukefer og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Minner meg om Bowie i Bergen og en slikkepinne i øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Fredag . Gøtt ! noen fler som er på Forza 6 online ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Skaff deg Horizon 2 så snakker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Han var tydeligvis ikke klar over at trusler er straffbart. Meg: "Kommer bare til å bli surt for deg hvis du fortsetter slik :)" Han: "Hahah" Meg: "Bare le, men i og med at du overraskende nok er 18 eller mer, så kan du i verste fall få fengselstid. :)" Han: "For hva? *smiley med fjes som griner av latter*" Meg: "Trusler om vold kan bøter eller fengsel inn til 3 år. Mon tro om drapstrusler gir høyere straff. :)" Han: "Haha, du er dummere enn man skulle tro." Du kan gjerne få info hvis du ønsker. Hahahah, bare å stå på ditt Ikke la deg knekke av en stakkars drittunge Gabz setter seg på ham hvis han ikke blir stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Fredag . Gøtt ! noen fler som er på Forza 6 online ? Jeg har ikke mer gold membership Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Tror ikke man trenger Gold for å spille online mer. Min gikk akkurat ut og jeg spiller fortsatt online Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Skaff deg Horizon 2 så snakker vi! er det bra ? syns Horizon 1 var ræva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Da vet jeg ikke Elsket Horizon 1, så brukte fort noen hundre timer på det. Så har gått et par hundre på 2'ern også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Holdt på å kjøpe 2, men så kosta det nesten 600 kr til 360 og nå har 360'en streika og jeg har ikke råd til one. Men prøver å få kjøpt en brukt 360 fat Edit: 600* Endret Oktober 30, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Bare så du det vet, så er det praktisk talt et helt annet spill til 360 Ræva grafikk i forhold, ingen værendringer, mye mindre løp og "oppdrag", færre biler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Spiller ingen trille, jeg har ikke noe nett å spille på uansett, så går glipp av mesteparten uansett. Spiller gran turismo 5 nå (ps3 altså), og føler jeg går glipp av en del ved å ikke gå online men men, kunne sikker vært verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg