Hawkon88 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Unnskyld, det er glødepære på det ene kommet og sånne små pærer med "stifter" i den andre. Minner litt om spotlights i kontakten. Taklys i begge rom, og kun et punkt i taket. Har jordfeilbrytere på hver kurs. Rommene er på forskjellige kurser. Ingen trafoer eller dimmere. 230v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Ustabil strøm fra everket da? Spør naboene om de sliter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Noen elektrikere/automatikere/telemontører her som har lyst på nye utfordringer, og eller videreutdanning? Send en melding Var det noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Var det noen flere? maybe alltids morro med nye utfordringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Jeg er ikke veldig anti, andre folk må få lov å drikke men jeg lar være Ved å ikke drikke alkohol, snuse eller røyke så sparer jeg en del penger i måneden som jeg bruker på bil heller Amen to that! R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 I helgen har jeg gjort ting jeg ikke kan, jeg har byttet støtdempere og tårnlager foran, samt byttet casterstagforinger. Med god hjelp og veiledning fra en kamerat som er mekaniker, så har dette gått på 'skinner'. Jobben tok litt lengere tid enn planlagt da han hadde glemt hvor han hadde lagt fjærklemmene, men vi fant dem til slutt. Fikk også strammet håndbrekket, noe jeg ikke hadde gjort riktig da jeg byttet skiver, klosser og håndbrekkbånd for ett par år siden. Så nå er det bare å bestille time til eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 til dere som spiller forza, hva er et bra drifting oppsett? E30 med s50b32 Hva heter du online ? spilte nesten i hele går , morro med drifting online turbo eller kompressor kan man jo velge. justere stivere fjører , dempere , justere høyde. Camber ++ veldig morro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Får spørre naboen og netteier, men jeg merker ikke noe til dette i resten av huset (kun spotter) eller garasjene (lysrør).. Merkelig fenomen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 I dag har jeg spottet 3 taxier: Ny X5, F11 og en 5-serie GT Alle i sølv. Har ikke sett så mange BMW taxier her siden E60 kom ut Kjekt at det er litt varierte karosserier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Hva heter du online ? spilte nesten i hele går , morro med drifting online turbo eller kompressor kan man jo velge. justere stivere fjører , dempere , justere høyde. Camber ++ veldig morro ! heter Djengisfaen prøvd med camber, max senka og diff på 100% e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 I dag har jeg spottet 3 taxier: Ny X5, F11 og en 5-serie GT Alle i sølv. Har ikke sett så mange BMW taxier her siden E60 kom ut Kjekt at det er litt varierte karosserier. Jeg har sett en del F10/F11 taxi i byn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 (endret) Det er langt mellom godfolk som deler sine flotte biler med så mange andre, det skal M|Fjeld ha Absolutt! Utrolig hyggelig kar Absolutt en koslig kar det, satt på tidligere i uka. Bilen og lyden er rå, og egentlig en drømmebil men jeg vil ha litt færre dører dog. Glad i dere alle sammen Endret November 2, 2015 av M|Fjeld Marius2002, hermanoo90 og Slavearbeider'n reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Glad i dere alle sammen Slenger meg på med de andre her. Hyggelig kar som vil at flere skal få oppleve det beistet av en bil du har Markus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Studering, studering og atter mer studering. Gleder meg til å bli ferdig og begynne voksenlivet (kun ca 4.5 år igjen ) xP Spesielt bildrømmene som venter på å bli realisert. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg