Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Unnskyld, det er glødepære på det ene kommet og sånne små pærer med "stifter" i den andre. Minner litt om spotlights i kontakten. Taklys i begge rom, og kun et punkt i taket. Har jordfeilbrytere på hver kurs. Rommene er på forskjellige kurser. Ingen trafoer eller dimmere. 230v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har jeg gjort ting jeg ikke kan, jeg har byttet støtdempere og tårnlager foran, samt byttet casterstagforinger. Med god hjelp og veiledning fra en kamerat som er mekaniker, så har dette gått på 'skinner'. Jobben tok litt lengere tid enn planlagt da han hadde glemt hvor han hadde lagt fjærklemmene, men vi fant dem til slutt. Fikk også strammet håndbrekket, noe jeg ikke hadde gjort riktig da jeg byttet skiver, klosser og håndbrekkbånd for ett par år siden. Så nå er det bare å bestille time til eu kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som spiller forza, hva er et bra drifting oppsett? E30 med s50b32

Hva heter du online ? :) spilte nesten i hele går , morro med drifting online :) 

turbo eller kompressor kan man jo velge. justere stivere fjører , dempere , justere høyde.  Camber ++

veldig morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter du online ? :) spilte nesten i hele går , morro med drifting online :)

turbo eller kompressor kan man jo velge. justere stivere fjører , dempere , justere høyde.  Camber ++

veldig morro :)

heter Djengisfaen :) prøvd med camber, max senka og diff på 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt mellom godfolk som deler sine flotte biler med så mange andre, det skal M|Fjeld ha :)

Absolutt! Utrolig hyggelig kar :)

Absolutt en koslig kar det, satt på tidligere i uka. Bilen og lyden er rå, og egentlig en drømmebil men jeg vil ha litt færre dører dog.

Glad i dere alle sammen :beer:  :love:

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...