E.H.D Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Hvordan linker jeg til en youtube video slik at bildet kan ses her i tråden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Det skal holde å kopiere lenken øverst i PC nettleser, mens du ser videoen du vil dele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Hvordan linker jeg til en youtube video slik at bildet kan ses her i tråden??? Bare å legge inn hele linken fra nettlesern din det. F.eks. https://www. youtube.com/ watch?v=YsSOcNEpEaw (uten mellomrom såklart så når alt står i "ett ord" kommer det opp sånn:) https://www.youtube.com/watch?v=YsSOcNEpEaw Ellers går [ media]-full youtubelink inni her- (gamlemåten) også, men mye lettere å bare å hive den rett inn som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Kopifelg vs orginalfelg Marius2002, noekult og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Kopifelg vs orginalfelg var egentlig overasket over kor godt kopifelgene holdt. trudde heile greia skulle kløyves men dei som kjøper kopi har vell forhåpentligvis litt kunskaper og veit dette. no har eg aldri kjørt på kopifelg før. men det handler jo meir om å vær forsiktig over kanter. no eg var da eg hadde BBS felger på en golf 3 (215/25/18) så eg var livredd over kanter kan du sjønne e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Har faktisk kopi-felger på min (sommer) og har kjørt i altfor mange hull og andre ting langs veien i passelig fart. Mine er like hele ennå, men en vet jo aldri. Er en liten tankevekker dette, spesielt med tanke på farten det blir kjørt i på motorveier. Noen som er sugen på style 172 i 20" ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 var egentlig overasket over kor godt kopifelgene holdt. trudde heile greia skulle kløyves men dei som kjøper kopi har vell forhåpentligvis litt kunskaper og veit dette. no har eg aldri kjørt på kopifelg før. men det handler jo meir om å vær forsiktig over kanter. no eg var da eg hadde BBS felger på en golf 3 (215/25/18) så eg var livredd over kanter kan du sjønne Ja, men BBS-felger går vel under "originalfelger" om jeg ikke tar helt feil har de produsert OEM-felger for BMW før(vet ikke hvem som gjør det idag). De har vel også stått for produksjon av OEM-felger til både Porsche, MB, Audi, Ferrari, Maserati osv osv. Så om de var originale BBS var de nok gulle god. Vet ikke hvor Vossen kommer inn under her? Men regner med GS-felger kommer under kopifelg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Ja, men BBS-felger går vel under "originalfelger" om jeg ikke tar helt feil har de produsert OEM-felger for BMW før(vet ikke hvem som gjør det idag). De har vel også stått for produksjon av OEM-felger til både Porsche, MB, Audi, Ferrari, Maserati osv osv. Så om de var originale BBS var de nok gulle god. Vet ikke hvor Vossen kommer inn under her? Men regner med GS-felger kommer under kopifelg? Var ekte. Men kjørte som dei var kopi [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 (endret) Kjenner at det å sette go'bilen til vinterlagring var ganske dumt. Har aldri savnet en bil så mye. Det har bare gått 2 1/2 uke siden den ble satt inn. Hvordan skal dette gå, når jeg ikke får satt nøkkelen i tenninga, vri om og høre vellyden før i april? Jaja, gooo' tid til å leite etter felger, deler og generell planlegging. Endret November 4, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Jeg pleier å starte den en gang i uken, la klima gå litt og lufte ut kupeen. I tillegg hender det jeg har tatt meg en tur, dersom det har vært fint vær og plussgrader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Det går ikke for meg. Min er lagret hos en ukjent type, så der kommer den til å stå urørt til april. Hverken oppstart eller noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Kjenner at det å sette go'bilen til vinterlagring var ganske dumt. Har aldri savnet en bil så mye. Det har bare gått 2 1/2 uke siden den ble satt inn. Hvordan skal dette gå, når jeg ikke får satt nøkkelen i tenninga, vri om og høre vellyden før i april? Jaja, gooo' tid til å leite etter felger, deler og generell planlegging. Biler er til for å brukes [emoji106] rette stellet så er både km stand og rust ingen trussel.Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Biler er til for å brukes [emoji106] rette stellet så er både km stand og rust ingen trussel. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Jeg har fobi, nærmest allergisk mont rust. Derfor ble den lagra, vet selvfølgelig at biler er til for å brukes, med tanke på den standen den er i dag, så vil jeg får med igjen for bilen ved å ikke kjøre den i det salt helvete vi har, her på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Jupp. Har rust på min. Men det skal vekk om ikkje lenge. Skal la proffe gjøre jobben [emoji106] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Hadde litt "krokan" på gamle tralla også, satte den bort til proffe, blei i overkant dyrt for bare fjerning av rust. Har lært av det. Så nå skal vi spare penger til opplakking av panser, skjermer, bakfanger, bakluke og fikse lakkskader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg