Daniel. Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Er forsovet det samme med E34 om du vil ha noe større enn 520i. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Jeg har hatt frossen dørlås på bilen i dag. Sto 10 min med hårføner og låsspray for å fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Er forsovet det samme med E34 om du vil ha noe større enn 520i. :/ kjipt at det er blitt sånn :/ angrer på at jeg solgte 325'en jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Er forsovet det samme med E34 om du vil ha noe større enn 520i. :/ Vet at en 520 er relativt trøtt, men har den forsovet seg? Eller mener du kanskje for så vidt? Shattered, Marius2002 og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 kjipt at det er blitt sånn :/ angrer på at jeg solgte 325'en jeg hadde Ja det er irriterende. Skulle gjerne hatt en bra 525i. Vet at en 520 er relativt trøtt, men har den forsovet seg? Eller mener du kanskje for så vidt? Jeg skriver av og til som jeg snakker.. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Når det gjelder E34 så er det nå så utplukket at det har begynnt å snu igjen. Strøkene biler selges for høyere priser og dette kommer bare til å øke etterhvert som E34 går mot veteran status. Er jo bare å se på E30 som kanskje er BMW sin mest populære modell igjennom tidene, jeg tør påstå at E34 ligger ganske høyt på den lista også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Nja.. Tror fortsatt E34 har en god vei til å bli på samme måte som E30. Der kan man jo få over 40k for en 318i uten noe problem. Uansett utstyrsnivå eller lignende.Men med E34 sliter jo nesten folk (inkludert meg) å få 20k for en 520i. bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Tja, hva skal man si.. I en alder av.. over 40.. så skal jeg ta min første tattovering i morgen, tror jeg.. Skal hvertfall stille til timen, så får vi se hva som skjer derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Tja, hva skal man si.. I en alder av.. over 40.. så skal jeg ta min første tattovering i morgen, tror jeg.. Skal hvertfall stille til timen, så får vi se hva som skjer derfra.. Tribal i korsryggen? Werther og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Herregud, det er så '90... Næh, blir noe fotballgreier på underarmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Nja.. Tror fortsatt E34 har en god vei til å bli på samme måte som E30. Der kan man jo få over 40k for en 318i uten noe problem. Uansett utstyrsnivå eller lignende. Men med E34 sliter jo nesten folk (inkludert meg) å få 20k for en 520i. E34 kommer aldri til å få samme status som E30, er vel heller ingen som har sagt det. Men den kommer til å få kassiker status om noen år og da kommer prisene til å gå opp på pene eksemplarer, det har jo allrede begynt. De som sliter med å få 20 lapper for en 520I selger som regel noe løene greier, dårlige bilder i annonse og generelt sett småsletene biler. Jeg har sett flere som har fått meget god pris for 520I og 525I, stikkordene er: Original tilstand, dokumentert og ryddig historikk, gode bilder og ellers en bra utformet annonse. Det er ikke lenger siden i høst en tok kontakt med meg på PM og lurte på om min 520I var til salgs, 35 000 kr skulle jeg få for den i den stand den er. Da hadde jeg akkruat gått i null med tanke på hva jeg har brukt av penger på bilen. Da inkludert dekk og slitedeler samt kjøp av bil Men jeg er glad i bilen så den var jo selvfølgelig ikke til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Dårlige bilder skal være snickers og twist, folk klarer jo ikke ta bilder med et speilreflekskamera engang. De legger ut bilder de har tatt med snapchat og tror de får solgt en ryddig, strøken bil med meeeget gode bilder. Som regel ser bilen grei ut, men å støvsuge hadde kanskje vært en idé, og bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Herregud, det er så '90... Næh, blir noe fotballgreier på underarmen.. You'll never walk alone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 Var en som kontaktet meg om sedanen min sånn rett etter jeg lagde tråden på den [emoji14] Men jeg syns da virkelig jeg har en grei annonse på touringen min o forhold til de som bare skriver en eller to setninger. Litt dårlige bilder men jeg ser ikke noe poeng i å kjøpe et dyrt kamera bare for å ta bilder til salgs annonse. Bilen er forsovet i orginal stand om man ser bort ifra M5 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2015 Share Skrevet November 21, 2015 (endret) Noen som kan anbefale norske fotografiforum? Edit: Bortsett fra foto.no, det virka litt dødt der. Jeg har en ny Sony A5000 som tar skikkelig ustødige makrobilder. Har valgt makro-settingen i menyen. Skal ta produktbilder i et hjemmelaget fototelt. Ikke trøbbel med makrofotografering ellers. Tips? Endret November 21, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg