spruddel Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Spørsmål helt utenom bil.. Har en vask hvor det spruter en del vann utenfor når vannet fra blandebatteriet treffer vasken. Er sånn fossefall-blandebatteri.. Er derfor på jakt etter slags matte man legger i bunn av vasken som demper vannspruten, tilsvarende det man har i pissoarer.. Antar dere skjønner hva jeg er på jakt etter. Vært i Comfort, Jernia, Clas Ohlson, sjekka IKEA, TGR, Enklere Liv, Vita ++++ uten hell! Er det noen som har forslag til hva dette kan kalles på norsk og engelsk? Vurderer bare kjøpe på ebay, men gudene vet hva dette kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Noe slikt du er ute etter? Blir vel rundt hundrelappen ink. frakt. Handler stadig ting på Ebay, og frakten blir alltid hva som står beskrevet der. http://www.ebay.com/itm/Non-Slip-Rubber-Sink-Protector-Liner-Draining-Drainer-Mats-Mat-/380767651449?hash=item58a7854679:g:qPUAAOSwyQtVv0yw Har nå planer om å prøve dette Sous Vide greiene som folk driver så mye med om dagen. Dvs. langtidsbearbeidelse av kjøtt, vakumpakket og i vannbad som holder konstant temperatur. Så at prisene på disse produktene på Elkjøp havner på rundt 3000kr for et komplett kit uten vacumpakkeren Bestilte nettopp deler på Ebay for rett over hundrelappen som vil gjøre det samme, bare at jeg nøyer meg med en PID regulator, en K-thermocoupler, et solid state relé og et kabinett. Til å holde konstant temperatur har jeg en dyppvarmer og en sirk.pumpe Alt skal monteres på en kjølebag Dersom dette funker bra, så programmerer jeg en Arduino og lager et fint brukergrensesnitt med et display og knapper. Endret Januar 9, 2016 av FredrikE24 Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Ja, forsåvidt, men helst noe mye mindre, og helst at den ikke ser så ille ut. Gjennomsiktig/hvit er fordel. Far som har pussa opp badet vett, og vask om er litt flat, og sånn fancy blandebatteri som dette: EDIT: Noe slikt http://www.ebay.com/itm/Rubber-Kitchen-Sink-Drain-Stopper-Strainer-Hairs-Filte-Bath-Shower-Sewer-Cover-/252115898407?hash=item3ab3475027:g:m9QAAOSwVL1WFJfj Endret Januar 9, 2016 av spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Ja, den har jeg vært borti! Normalt, så kan man velge å ha en slik propp man åpner og lukker ved å trykke på den, til å være en rund form, slik at strålen treffer denne og sørger for å ikke sprute. Pusset opp badet i sommerhuset, og der valgte man slik kran av kalk-årsaker(sydligere strøk med dårligere kvalitet på vannforsyning). Satt i en slik type propp så ble spruten ingen problem. Endret Januar 9, 2016 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Volvo? Så mer ut som en Opel. Men det ligner på Danske skilt. Selvfølgelig Opel Kadett... eldre generasjon med bakhjulstrekk. Skiltene mener jeg er norske fra 80-tallet. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Selvfølgelig Opel Kadett... eldre generasjon med bakhjulstrekk. Var det jeg tenkte Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Mener også at det er Norske skilt Og er etter hva jeg ser en Kadett RallyeSynes forøvrig at Jeremy Clarkson er/var en meget god journalist.. Endret Januar 9, 2016 av FredrikE24 Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Kan jo i grunn være Polsk og, de har også hatt samme måte å skrive skilt.2 bokstaver, mellomrom og 5 tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Mye pent der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Kan jo i grunn være Polsk og, de har også hatt samme måte å skrive skilt. 2 bokstaver, mellomrom og 5 tall. Det tror jeg ikke fordi de polske skiltene har en annen font som er større, tynnere og smalere. Såvidt jeg vet har de polske skiltene normalt heller ikke en kombinasjon av to bokstaver først etterfulgt av 5 tall iom. at dette ikke tillater nok variasjoner i en nasjon med 40 millioner innbyggere. Derfor har de en kombinasjon med flere bokstaver i bilskiltene. Endret Januar 9, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Det tror jeg ikke fordi de polske skiltene har en annen font som er større, tynnere og smalere. Såvidt jeg vet har de polske skiltene normalt heller ikke en kombinasjon av to bokstaver først etterfulgt av 5 tall iom. at dette ikke tillater nok variasjoner i en nasjon med 40 millioner innbyggere. Derfor har de en kombinasjon med flere bokstaver i bilskiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Mye pent der, ja. Jepp... og de gamle (Ford og Opel) biter godt fra seg. Nydelig lyd og fine bredsladder... Militære bilskilter fra Polen? Endret Januar 9, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Militære bilskilter fra Polen? Tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) OK, men de ligner ikke ordentlig på de eldre norske skiltene. Her er min gamle Mazda MX-5 engang i 1989/90... Endret Januar 9, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg