316 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Skulle fjerne vepsebol, tente på huset Politiet i Åsnes mottok torsdag ettermiddag melding om husbrann på Arneberg. Operasjonsleder Jørn Akre opplyser overfor Østlendingen at eieren var i ferd med å fjerne et vepsebol – ved hjelp av åpen flamme. Det gikk imidlertid ikke hélt som planlagt. – Vedkommende antente huset, men klarte selv å slukke brannen ved hjelp av en hageslange, sier Akre. Han legger til at huset ble påført kun mindre skader av flammene. – Politiet har opprettet sak på bakgrunn av hendelsen, sier operasjonslederen. Sikkert stolt !
Fredrik Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 ":15h0qd16]Et bilde fra "the good old times" i jobbgarasjen: Nå er BMWen bytta i en Touran 1.9tdi, og 911en i en Nissan Kubistar... Hmmm... jeg er fristet til å skrive at det åpenbart går opp og ned her i verden, men jeg vet at du heldigvis har fått større ting å glede deg over... Hva Jan holder på med er derimot litt mer vanskelig for utenforstående å forstå...
Fredrik Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Jan Thomas? Hehehe... nei... denne Jan er en mann...
[space] Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Hehe, penga han sparer på ikke å ha 911en går bl.a. til ferieturer til italia, langhelger på fjellet og fancy sportsutstyr (Nå vil jeg vel egentlig tro han hadde hatt råd til begge deler) Et annet poeng er at han heller ikke hadde trengt å ha en C4 til 750.000. En får jo vel så morsomme, om ikke grommere, 993 til rett over 400.000.
Andreas1 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Operatørlås ? Stemmer, operatørlåste telefoner. Kjøpt denne uken. Finner ikke kode på unlock.no... Andreas Hvorfor ikke kjøpe et "Filter" ? Hvem, hva, hvor, hvordan? Fortell gjerne Har du link til sted hvor det kan kjøpes så link gjerne (foretrekker fysisk butikk hvis mulig )
Shattered Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Tips til hvordan bli kvitt moped fortest mulig? Hver gang jeg er ute og kjører, oppstår en ny feil, og hver gang en ny feil blir retta, oppstår enda en Ligger både på finn og autodb
Yngvejos Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Tips til hvordan bli kvitt moped fortest mulig? Hver gang jeg er ute og kjører, oppstår en ny feil, og hver gang en ny feil blir retta, oppstår enda en Ligger både på finn og autodb Trille den på sjøen.
Shattered Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Tips til hvordan bli kvitt moped fortest mulig? Hver gang jeg er ute og kjører, oppstår en ny feil, og hver gang en ny feil blir retta, oppstår enda en Ligger både på finn og autodb Trille den på sjøen. Prøvd, men den står opp igjen og ruller hit HVER gang... Neida, men tenkte på salgstriks?
316 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Er vel et mopedforum, hvis jeg ikke husker feil. Der er det mange mopedkåte femtenåringer.
Telcontar Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Du kan "pitche" den som djevelsk moped, kanskje noen fjortis goths "biter" på den (noen eld-flames på tanken blir sikkert bra)
Shattered Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Er vel et mopedforum, hvis jeg ikke husker feil. Der er det mange mopedkåte femtenåringer. Mopedportalen er like dødt som et hull femti meter under bakken hvor det vokser hungarske krypdyrslanger. Har prøvd der, ingen interesse.
Tzunami Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 kasko og trill den på sjøen, si at du satt den i feil gir som fjompen i kristiansand (?) gjorde med merca si for noen uker siden, masse penger å hente på det xD
knut_olestad Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Tipper Knut kan fikse Kan, men tar 2 uker ferie fra klokka 14.00 i morgen http://www.dagbladet.no/2011/08/11/nyhe ... /17621145/ Genialt!!
Shattered Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 kasko og trill den på sjøen, si at du satt den i feil gir som fjompen i kristiansand (?) gjorde med merca si for noen uker siden, masse penger å hente på det xD Haha!
Anbefalte innlegg