Mexos Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Svært så vanskelig det skal være å selge bil om dagen. Syns ikke bilen min er overpriset heller :/ Det er helt håpløst, fikk ikke solgt min Avensis privat. Var billigste og best utstyrte på finn.no, men ikke en kjeft som ringte. Ikke engang for å prute, ingen email. Totalt null respons, ganske sykt. Bilia hadde bilen inne i 3 dager, så var den faen meg solgt Er spent jeg og. La ut bilen min for salg i dag. Har ikke fått den opp på Finn enda, men blir vel iløpet av kort tid. Glad jeg ikke må selge, for mistenker at den kan være tungsolgt på denne tiden. Er ikke interessert i å gi bort en bil heller.
Shattered Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Har hatt mopeden på finn.no siden tidlig juli, men først siste uka har 5-6 stykk vært interesserte. Irriterende at ingen bare kan komme og hente den.
Kjexx Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Jeg tenkte å støpe gulv i garasjen min, den er 20 kvm og jeg har da planer om å bruke dette http://www.byggmax.com/no-no/prod/pid-0101.aspx Noen som vet hvor mange sekker jeg trenger? De kålhodene som jobber der klarer ikke å fortelle meg det.
j0lle Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hva syntes dere? 260.000 for en svart 06 320d stasjonsvogn med 60k på telleren, med "alt" utstyr, som m-sport, navi, panorama takm xenon osv.. Noe annet jeg bør se på / vurdere i denne prisklassen? Ikke galt dette? Noen kjente svakheter på motoren som sitter i 06 modellen? Var veldig fornøyd med min forige 320cd, 150hk. Har 0 planer om kid, trenger bare bedre plass til golfutstyret
fish Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Har akkurat kjøpt bil etter å ha sjekket med annonsene på finn.no De 2 første ble solgt før jeg rakk å se dem irl. På tredje bil sa jeg at jeg skulle ha den, kjøpte den i realiteten usett. Så tror ikke det er spes "treigt" på finn.no --- - Sent from my iPhone using Tapatalk.
Fredrik Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Frister det med robotsex?... spør Dagbladet.... en moderne versjon av uppblåsbara Barbara. Nei takk... jeg tror ikke det...
oddis Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Noen som har hatt det vanvittig moro etter London riots...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Jeg tenkte å støpe gulv i garasjen min, den er 20 kvm og jeg har da planer om å bruke dette http://www.byggmax.com/no-no/prod/pid-0101.aspx Noen som vet hvor mange sekker jeg trenger? De kålhodene som jobber der klarer ikke å fortelle meg det. Det kommer jo helt an på hvor tykk sålen din skal være. Med en garasje på 20 m2 (f.eks 5x4m=20m2) og en tykkelse på 10cm vil du trenge 2 m3 med betong. Èn 40kg sekk med C25 betong vil gi deg 20 liter betong uten pukk og 30 liter ved tilsetting av 10kg pukk (pukk bidrar til å binde betongen og gjøre den sterkere). For å få 1 m2 med betong trenger du 33 sekker og 350kg med pukk.. Dvs at du trenger 66 sekker med betong og 700kg pukk for å støpe såle til garasjen din under forutsetningene som er satt over, totalt 3,4 tonn.
Fredrik Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hmmmm.... jeg vet ikke om jeg akkurat roper et høyt hurra... http://www.youtube.com/watch?v=K-4THnOd ... r_embedded
Odd-M Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Jeg tenkte å støpe gulv i garasjen min, den er 20 kvm og jeg har da planer om å bruke dette http://www.byggmax.com/no-no/prod/pid-0101.aspx Noen som vet hvor mange sekker jeg trenger? De kålhodene som jobber der klarer ikke å fortelle meg det. Tykkelse på støpen? Jeg ville ha bestilt ferdigbetong fra bil. Det er håpløst å blande store mengder med en liten blander.
Jordfræsar Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Skal du på TV!? Bare meg som tok den? Hehe. Bra én tok den værste er at de svenske reklamesnuttene er like røti!
Kjexx Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Hmm... Jeg får vel bestille betongbil da. Hehe. Totalt 3 tonn var voldsomt saltkjelen.. Garasjen står der alt. Har bare ikke vært støpt. Men det har vært 0,4 pukk eller noe slikt der i 50 år så det er ganske hardpakket. Derfor tenkte jeg kanskje at det holdt med å støpe 5 cm med dekke, siden det eneste den trenger å holde er 4 bukker med bil oppe på.. Så er det så trøttsomt å rulle jekken min på 50kg rundt i grus..
Anbefalte innlegg