ThomasE91 Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Her er litt flere bilder av bilen nå.. men regner jo så mye her.. i morgen skal den få seg en skikkelig vask så blir noen litt bedre da:P hehe Fått på klistremerke også nå. ble medlem av Dapper så det blir spennede fremover;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Og siden jeg aldri hørt om Dapper googlet jeg det, og konkluderte med at du har blitt medlem av en sykkelbutikk. Sandviiik, andreaskarm og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Hehe. Ja hvis du tror det er en sykkelbutikk så får du vel bare tro det;) StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Hehe. Ja hvis du tror det er en sykkelbutikk så får du vel bare tro det;) Ja, det eneste jeg finner om Dapper er sykkelbutikk, barbersalong eller klesbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Må søke på facebook;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Her er mitt forsøk på søk. Regner med at denne er riktig https://www.facebook.com/dapper.us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 må søke dapper + cars... Er vel egentlig blodsenka biler med stilige felger HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Ellers en veldig rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Dapper er en gruppe man må bli invitert for å være med i. Er på en måte litt "eksklusivt". Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Takk skal du ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Er så pent!! Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Gratulerer som medlem av Dapper, vel fortjent!Har bare et spørsmål, hva sier onkel blå og karn på eu kontroll til merke I frontruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Da er tiden inne for at jeg prøver å selge bilen min. Prisen kan diskuteres så lenge jeg vet at den kommer i gode hender;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51196152&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Da har det vel dukket opp noe som er av interesse... Så da er det spennende å se hva den blir byttet med Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå