milhouse Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jeg driver å veileder en veldig god venn av meg vedrørende valg av felger og farge på en ny X6. Mange kommer til å svare at det beste er å ikke velge bilen siden den er stykk, ubruklig osv, men han skal ha en sånn bil. Farge han står mellom er sort og spacegrey!! Personlig synes jeg sort kler bilen bedre. Samtidg har man vært litt inne på å foliere bilen. Matt grå er veldig mye kulere en det matt sort er.... Med tanke på felger så går de alle fleste med y eke felgene. Personlig synes jeg stjerneeker i 20 er finere. Hva synes dere? yeke Stjerneeke EDIT Flere bilder: for 2 helger siden med en kollega sin bil. Var morsommere å kjøre den på isen en z3Men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jeg hadde uten tvil valgt sort og Y eke felgene! En sånn bil i sort er råstilig! Forøvrig så er jeg blandt dem som synes X6 er grisetøff så jeg sier bare "kjør på" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hvis det står mellom kun de to felgvalgene, ville jeg nok valgt sistnevnte. Et fint og lettvint design som fungerer bra på alle farger (spesielt hvis han tenker på å foliere event. senere), lette å holde rene og ser stort sett veldig bra ut. Sort er jo en utrolig pen farge når den er blank og nypolert, veldig lite som slår den dyp sortfarge da. Men stort sett ellers er den møkk kjedelig. Man ser i tillegg alle riper, vaskeriper osv. utrolig lett, med mindre du er litt bilpleieinteressert. X6 i mattsort er faktisk utrolig kult, går en slik her i byen og må si den ser skikkelig barsk ut. Men sort farge og stjerneeike felger hadde nok vært mitt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jeg hadde uten tvil valgt sort og Y eke felgene! En sånn bil i sort er råstilig! Forøvrig så er jeg blandt dem som synes X6 er grisetøff så jeg sier bare "kjør på" +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Svart + Y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hva med disse i 21" da, Andreas? De fåes jo også i Ferricegrey. Jeg syns disse er brutalt kule på X6'en. Dobbelteke 215 sort; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 grå+y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Grå med Y, syns X6 taper litt av formene sine med svart lakk (men bilen er übercool uansett lakk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Skjønner ikke helt hva du mener med at folk sikkert vil si den er ubrukelig jeg men. Om du tenker i forhold til X3/X5 så er den sikkert det, men den er sikkert like brukbar som en 5 Serie og så lenge man bare skal fra A til B så er den nok mer enn brukbar. Jeg må også forøvrig få si at en sort X6 med store brede felger er råtøfft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Sort og spacegrå.... De to desidert tristeste fargene man kan ha på en BMW. Jeg nekter å velge noen av de. (Ok da. Sort er minst uaktuell av de to). X6 vil alltid forbli en hvalross, men den ser faktisk ikke så altfor ille ut i en sprek rødfarge: Bilen her er riktignok litt senket, hvilket hjelper på utseendet, men som er ganske uforståelig å gjøre når man først kjøper seg en SUV... Ellers er Y-eikefelgene de fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Han burde finne seg en annen bil for den er stygg og ubrukelig! Men over til litt seriøse meninger heller... Nå liker jeg i utgangspunktet ikke X6, men det har ingenting å si i denne saken. Googlet bilen og så litt på fargene din blir levert i. Fant fort ut at den bilen så og si kun passer grått. Svart blir for kjedelig og anonymt, i hvitt blir den bare enda rarere, liker ikke blått men den burgunder går an i nøden. Knall rødt passet den heller ikke. Av de valgene hadde jeg valgt spacegrey med stjerneeikefelgene. Stilrent. Matt folie blir for harry på en slik bil. KJEMPEEDIT!! Den røde Cosmo posta var... hold dere fast.... Grisetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 KJEMPEEDIT!! Den røde Cosmo posta var... hold dere fast.... Grisetøff! Til og med jeg begynner plutselig å tvile... jeg fikser normalt hverken X1, X3, X5 eller X6, men den røde hvalrossen Cosmo postet var faktisk temmelig tøff. Jeg er lei av sølvfargede, sorte og grå biler... de er boooring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 utifra valgene her ville jeg gått for spacegrey og y-spoke felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Sort og spacegrå.... De to desidert tristeste fargene man kan ha på en BMW. Jeg nekter å velge noen av de. (Ok da. Sort er minst uaktuell av de to). X6 vil alltid forbli en hvalross, men den ser faktisk ikke så altfor ille ut i en sprek rødfarge: Bilen her er riktignok litt senket, hvilket hjelper på utseendet, men som er ganske uforståelig å gjøre når man først kjøper seg en SUV... Ellers er Y-eikefelgene de fineste. Er egentlig enig i deg at sort og sølv er litt kjedelig, men det er desverre sånn at det er det som selger. Kjøperman en vinrød x6 her i Norge, der det generelt er få kjøper på en x6 enda færre kjøper på vinrød bil så sitter du igjen med at det er 1 kunde som er ute etter en sånn bil og det er deg. Defor blir man sittende med en sånn bil til den blir så billig at noen bare må kjøpe den. Litt overdrevet, men ganske mye av det er sant. Litt imponert over at folk klarer å holde seg i skinnet med kommentarene til den billen. Personlig synes jeg den er noe av det BMW har nå som jeg kunne tenkt meg å kjøpe. 1 serie blir for lite. 3 serie har jeg hatt så mange av. x5 trenger jeg ikke. x1 er kul, men litt for konebil, x3 er det lang leveringstid. 5 touring er kjempe lekker og en kandidat. X6 er passe stor, helt rå å kjøre(er jeg som kjørere på isen på siste bilde). Den gikk fortere rundt banen en z3Men. Samtidig må du tåle at folk spytter på bilen siden du er ett miljøsvin(stemmer ikke) og en aksjemegler. @wacman. Felgene er tøffe. men da må man kjøpe komplett sett på ettermarkedet som sikkert koster 50 000. Så må du ha vintergummi på de eksisterende felgene. Kommer fort på 60 000 lapper da. Det er jo en fin bil det. Yekene kommer nå forresten sortlakkert fra fabrikk hvis man vil. Desverre ikke ferriti. Bilen kommer også som 5 seter så dette blir den nye Norske Suzuki balenoen fra April!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 ....Bilen kommer også som 5 seter så dette blir den nye Norske Suzuki balenoen fra April!! Da hadde jeg også valgt X6 hvis valget stod mellom den og en Ballaleno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå