Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå satt i gang med å følge guiden som sier hvordan man skal kode digital speedometer med NCS Expert. Kommer til punktet hvor jeg har laget ny profil som "FSW PSW MAN", har lagret denne profilen og når jeg trykker "back" får jeg feilmeldingen "COAPI-1020: Datei konnte nicht geoeffnet werden C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.MAN"

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå satt i gang med å følge guiden som sier hvordan man skal kode digital speedometer med NCS Expert. Kommer til punktet hvor jeg har laget ny profil som "FSW PSW MAN", har lagret denne profilen og når jeg trykker "back" får jeg feilmeldingen "COAPI-1020: Datei konnte nicht geoeffnet werden C:\NCSEXPER\WORK\FSW_PSW.MAN"

Noen som kan hjelpe?

Fant feilen her... Måtte naturligvis lage en tom .MAN fil. Har nå klart å kode digitalt speedometer i BC.

Er det samme prossedyre for å kode den vekk?

Jeg endret kun "BC_DIGITAL_V" fra nicht_aktiv til aktiv, men så nå at den automatisk også har endret "BC_DIGITAL_V_KORREKTUR" fra nicht_aktiv til aktiv.

Vil den gjøre dette automatisk andre veien også, dersom jeg sette "BC_DIGITAL_V" til å være nicht_aktiv igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig vondt for å tro at dette har skjedd automatisk. Har selv kodet dette på to biler uten at set har skjedd. Om du endrer korrekturen tilbake til nicht_aktiv har du nok løst det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg et diagnose apperat, rekner med bmw scanner 1,4,0 er greit nok for meg ( lese og slette feilkoder, koble us blinklys osv. )? Har en 2001 mod. e39 520d.

Noen som har en ebay link til ett apperat jeg bør velge? Går det greit med kinaprodukt? Har også windows 7 om det har noe å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på ebay, så finner du en hau. Er aldri godt og vite hvilken som er bra eller ikke.

Kjøp en billig en, er ikke så mye og tape da om den ikke funker.

Ligger link i første post på hvordan man får den til og funke med win7. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpejohn eller noen andre med peiling.!!

Jeg hadde tenkt å skaffe meg en sånn piratutgave av PA-soft 1.4.0. Men begge bilene er så gamle at de mangler obdII-kontakt.

Kan noen bekrefte/avkrefte at nevnte program funker med en sånn overgang:

http://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-20-pi ... 232acbc096

Hadde tenkt å prøve denne sammen med den:

http://www.ebay.co.uk/itm/quality-A-BMW ... 4d0d3fc9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Bmw scanner 1.4.0 funker med 16>20pin overgang ja. :)

Men overgangen må være koblet rett, de fleste man får kjøpt er nok det, men den jeg hadde var koblet feil.

Ligger koblingskjema på link i første post under nyttige linker. :)

Noe spesielt du er tenkt og bruke kabelen til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...