awt Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 For det første trenger du nye nøkler, og det er somregel der det stopper opp. BMW gir ikke ut nye nøkler med denne funksjonen til biler som ikke har det fra fabrikk sånn uten videre. Det er vel også noe antennegreier inne i bilen flere steder. Selve kodingen er nok det enkleste her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Om det følger med nøkler hvordan stiller det seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg aner ikke, men jeg ser ikke for meg at de kan kodes til din bil på en enkel måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Spør på bmwcoding.com, kanskje noen kan hjelpe deg der. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Siden bmwcoding-folkene er litt nazi og søkefunksjonen suger kombinert med at jeg kjeder meg fant jeg frem noen tråder jeg har sett litt i. Han her har ettermontert comfort access i en e93 3-serie. Hovedproblemet hans var å få tak i nøkler, men han fikk overtalt forhandleren sin til å jukse litt slik at de fikk bestilt (mulig det lar seg gjøre?). Her står det litt om programmering av nøkler, men jeg er usikker på om det er mulig å gjøre det slik ved ettermontering av comfort access eller om man kun får kodet original-nøkler. RS4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 @awt Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Er det mulig og kode en gammel brukt nøkkel ? Har en nøkkel fra en 97mod. e39 jeg har hugget. Og har nå en 01.mod der nøkkel ikke fungerer. Må jeg på Bmw og betale 2000kr for at dette skal vere mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Ta en titt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/UK-Shipping-BMW-AK90-Programmer-for-all-BMW-EWS-Key-Newest-Version-V3-19-/321233941128?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4acb08f288 Vil vere nok og kjøpe en slik da? Men nøkkelen jeg har fra før er fra Preface og en helt annen nøkkel.. Mens bilen er en facelift. Men skal det passe? Må nesten høre..Er det noen som har program for programmering av nøkler og som er villig til og ordne dette for meg? Mot betaling selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Lurer på en ting til jeg.. Plages litt med PDC bak.. Brukte bmw car scanner 1.4 og fant ut at venstre bak var gåen. Har nå skiftet denne, Men den fungerer ikke fordiom. Må jeg resette PDC på noe vis? Eller er det brudd i ledning som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Er nok stor sansynelighet at det er brudd, om du kjenner noen med inpa så kan dem sjekke live data og se om noen gir utslag osv. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Gjør desverre ikke det, men får sjekke ut ledninge skjikkelig da. Takker:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Jeg får ikke min inpa til å fungere Har installert drivere osv og når jeg koblet til bilen så skjer det ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Har nå skiftet ledningen det var brudd i. Og har nå ingen feilkoder, men fortsatt ingen pdc. Men nå skjer det ingenting når jeg trykker på pdc knappen, før pep det. Er ikke lys eller liv i den knappen nå, vet ikke om den skal vere slik? Jeg har kun koblet på 4 stk. Da di er avrevet fremme. Men får som sagt ingen pipelyd Når jeg starter opp og noen setter en fot forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå