Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig dette har blitt spurt om før men. Har Bmw scanner 1.4 .. Denne får jeg ikke opp feilkoder fra motor osv. med. Tenkte og prøve å lodde den slik som det er anbefalt her. Vil denne da få opp alle tenkelige feilkoder? Eller må jeg ha INPA eller noe for og få opp feilkoder på motor osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å installere INPA på en XP-maskin og benyttet linken i første innlegg for nedlastning.
Installeringen går greit, men når jeg har restartet og skal kjøre Instprog.exe i Referenz2006\INSTALL\Instprog.exe (den ligger forresten i 2005 mappa... i 2006 ligger en annen exe fil) og kommer til punktet hvor man velger BMW Group Rectification programs UK og skal gå videre så kommer feilmelding... den finer ikke documents.lzh filen og der stopper det.
Har jeg gjort noe feil... filen den ønsker ligger ingen sted på PC'en!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du må kjøre den andre exe fila.. da pakker den ut masse greier også starter den.

Jeg gjorde det, men finner alt annet enn E46

Yes! Det gjorde susen :) Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo, kan si meg veldig firkanta i øyene nå, å har lest 143 sider her..

men har ikke kommer fram til noen ting :S

Jeg har en Bmw e39 520 IAT Turning 1997/98 Modell

og har kjøpt dette utstyret :

http://www.ebay.com/itm/261250836644?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

og overgang :

http://www.ebay.com/itm/261212272624?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Har fått dette til å funke og alt det der men saken min er at jeg kommer meg ikke inn får å redigert LCM (F.eks US lys)

Er det noen som kan hjelpe meg litt å fortelle meg om hvordan dette kan fikses?

er godt mulig det er fler som har skrivi om dette men har ikke skjønt noen ting.

Takk på forhånd til svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Skjer det noe når du velger coding options? Husker ikke eksakt tekst på knappen da jeg ikke har programmet på PC-en her.

Vet du om du har LCM2 eller LCM3? Mener LCM2 har litt begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det står i BMW Scanner, om ikke annet så står det vel et hardware-nummer der som du kan søke opp. En annen sikker metode er å se hva som fysisk står på boksen, men da må du demontere litt plastikk. Jeg kan sjekke i BMW Scanner senere, litt vanskelig her jeg sitter nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...