APedersen Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Okeei SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Mulig dette har blitt spurt om før men. Har Bmw scanner 1.4 .. Denne får jeg ikke opp feilkoder fra motor osv. med. Tenkte og prøve å lodde den slik som det er anbefalt her. Vil denne da få opp alle tenkelige feilkoder? Eller må jeg ha INPA eller noe for og få opp feilkoder på motor osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Jeg har også inpa i win7, 32 bit vel og merke.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hvor i Inpa senker jeg e61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Jeg prøver å installere INPA på en XP-maskin og benyttet linken i første innlegg for nedlastning.Installeringen går greit, men når jeg har restartet og skal kjøre Instprog.exe i Referenz2006\INSTALL\Instprog.exe (den ligger forresten i 2005 mappa... i 2006 ligger en annen exe fil) og kommer til punktet hvor man velger BMW Group Rectification programs UK og skal gå videre så kommer feilmelding... den finer ikke documents.lzh filen og der stopper det.Har jeg gjort noe feil... filen den ønsker ligger ingen sted på PC'en!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Hei! Jeg fikk opp disse feilkodene med bmw scanner 1.4. Er det mulig og gå dypere inni feilkodene? For og få det mer detaljert? Evt. Hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 tror du må kjøre den andre exe fila.. da pakker den ut masse greier også starter den. Jeg gjorde det, men finner alt annet enn E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 tror du må kjøre den andre exe fila.. da pakker den ut masse greier også starter den. Jeg gjorde det, men finner alt annet enn E46 Yes! Det gjorde susen Takk Rxlpower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 hallo, kan si meg veldig firkanta i øyene nå, å har lest 143 sider her.. men har ikke kommer fram til noen ting :S Jeg har en Bmw e39 520 IAT Turning 1997/98 Modell og har kjøpt dette utstyret : http://www.ebay.com/itm/261250836644?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 og overgang : http://www.ebay.com/itm/261212272624?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Har fått dette til å funke og alt det der men saken min er at jeg kommer meg ikke inn får å redigert LCM (F.eks US lys) Er det noen som kan hjelpe meg litt å fortelle meg om hvordan dette kan fikses? er godt mulig det er fler som har skrivi om dette men har ikke skjønt noen ting. Takk på forhånd til svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Får du kontakt med LCM i det hele tatt da (lese ut feilkoder f.eks.)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 jepp det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Ok. Skjer det noe når du velger coding options? Husker ikke eksakt tekst på knappen da jeg ikke har programmet på PC-en her. Vet du om du har LCM2 eller LCM3? Mener LCM2 har litt begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 kommer opp en melding når jeg tar den codings greia har 0 anelse om hvordan LCM jeg har, hvordan kan jeg sjekke det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Jeg mener det står i BMW Scanner, om ikke annet så står det vel et hardware-nummer der som du kan søke opp. En annen sikker metode er å se hva som fysisk står på boksen, men da må du demontere litt plastikk. Jeg kan sjekke i BMW Scanner senere, litt vanskelig her jeg sitter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Okei. men vis jeg har denne LCM2 hva skal til får å komme inn får å få US blinklys opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå