Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Trur jeg nå prøve på pc'n hjemme. Får bare opp at noen ønsker å kjøpe csl luke xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Fikk det på mobilen jeg også, men på dataen i sta funka det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hei! Har sett på en e39 som jeg vurderer å kjøpe. Har hatt bilen på diagnose og får disse feilene opp: Både på naf og mekonomen sa de at en av lambda sensorne måtte byttes. Kan det være en grunn til at det er en feilmelding på VANOS også? eller er det noe helt annet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Vanos er vel disse o ringene. Lambda er jo slitedel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Så det er slitene oringer i vanosen som er årsaken til den feilmeldingen? Mye jobb å bytte disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Jeg er ikke sikker på o ringene. Men du kan Google beisansystem vanos å lese mer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Virket som om det er litt jobb. Noen her inne som har gjort det og kan komme med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Har du riktig verktøy så er det straight forward. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oistein Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Noen som vet hva spenningen skal være på pin 7 og 8 i OBD2-porten? Mine måler 10,7V og 0,6V med nøkkelen i posisjon 2. Problemet er at ingen diagnoseverktøy får kontakt med bilen. Hvis noen kan måle på sin bil blir jeg veldig takknemlig! Pin 4 er jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Er det noen som vet om man i INPA kan gå inn og lese av hva som har trigget en alarm, og evt. hvilke undermenyer man da må inn på? Nå har jeg byttet både panser-bryteren og satt inn nytt batteri uten at det har hjulpet på alarmen som går av sporadisk og helt uten grunn. Dette dukker ikke opp som en vanlig feilkode i feilminnet på bilen. Er snakk om en E39 produksjondato 04/1998. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Dørlåsen i førerdør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Dørlåsen i førerdør Burde ikke sånne ting som dette også være mulig å finne ut ved diagnose med INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Mener det skal gå an og se alle kontakter på INPA Men om det hjelper deg vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Kam være sporadisk feil ikke sikkert de dukker opp. Min gamle bil kødda med låsen. Kom ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Hei! Har sett på en e39 som jeg vurderer å kjøpe. Har hatt bilen på diagnose og får disse feilene opp: download_20140521_131931.jpeg Både på naf og mekonomen sa de at en av lambda sensorne måtte byttes. Kan det være en grunn til at det er en feilmelding på VANOS også? eller er det noe helt annet igjen? Hvordan vet jeg hvilken lambdasensor som er gåen? Har forstått det slik at det sitter to sensorer på 1997 e39 528. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå