awt Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Om noen vil gjøre et kupp på kabel og programvare bør de se her. :D adne95 og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Om noen vil gjøre et kupp på kabel og programvare bør de se her. :D Lurer på og sende han en mail med link til lignende kabel på ebay til 200 kr.. Haha! Håper ingen betaler så mye. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Det verste er vel at han sikkert har betalt noe lignende (mest sannsynlig litt mer) for den selv fra denne eksperten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hehe ja, mange butikker i norge som selger sånt svindyrt.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hehe, hadde forsåvidt vært greit å hatt mulighet til å kjøpe slikt dyrt hos forhandlere om man fikk original programvare med lisens, mulighet til oppgradering, support osv.. Men det der vil jeg kalle svindel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Jeg må sjekke opp i dette. Det ser ut som jeg bruker 5.0 Dog så må jeg si at jeg installerer 5.0.2 og overskriver nesten alt av filer med en ferdig pakke av mapper som er justert av noen. Lastet ned pakken fra USA forum, passordbeskyttet å greier, for utpakkingen ja. Men jeg får ikke til å lese av feilkoder for alt på hele bilen, på E38\9\46 og de litt eldre bilene. Så får jeg noen versjons advarsler på enkelte moduler på min egen bil. Men det virker. Så over til et helt annet spørsmål! ISTA D\P Rheingold! Har noen her det? Er det så bra som det virker? Tenkte å kjøpe!? det fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Dette finnes det masse av på nett, trenger ikke kjøpe softwaren. Sjekk ut bmwcoders f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Lurer litt på hva dette ista greiene er selv, får man samme funksjoner som inpa osv? Hva er det egentlig? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 ISTA er siste generasjon av diagnose/programmering av BMW. Alt er grafisk og ser veldig windows aktig ut. @ TommyL, takk for det, skal se på bmwcoders. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Da var det på vei til meg. Så får vi se. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Venter på tilbakemelding Ista tror jeg er veldig bra. Har en venn som jobber på BMW som sa at de bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hørt (for en god stund siden) at ista må ha en server og koble opp imot for og virke? Stemmer det? Er vel kanskje bare for oppdateringer osv.. Kom med tilbakemld ja! Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Neida, de har fikset server problemet. Siden den kjører på Windows så er alt OK. Dog så kan man få kjøpt versjon som kjører "native" på en PC, slik at OSet er ISTA, med full ICOM funksjonalitet og greier. Den ISTA som jeg tenker på er, slik jeg forstår, bare en god erstatning for INPA med mer funksjoner. ISTA P er vel tidligere SSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Har fått lagt det inn nå nettopp. Fikk starta det opp og sett på innstillinger og diverse. Blir vel en diagnose test i morgen etter middag eller på kvelden når barna har lagt seg. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Du får sende en link på pm om det funker bra! Dette vil jeg også prøve. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå