Otis Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Hmm. Sss kan jo oppdatere software (altså programmere enheter) som bare det . Hvis ikke så gjør du noe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Ja, det er vel sant, TRF. Jeg er ikke noe særlig kjent med SSS, har aldri brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Så ISTA Rheingold kan man si erstatter DIS og til dels INPA? Grunnen til at jeg slenger med til dels er at jeg har lest at ISTA Rheingold ikke kan lese av livedata(rett meg om eg har misforstått) Ser noen maser om en emulator på utenlandske fora, eller er det på en eldre versjon enn siste som er 3.44.10. Noen som kan gi meg en link til en fungerende versjon på pm? Var jo en grei størrelse på pakken, så litt kjipt å bruke tid på å laste ned noe som ikke fungerer skikkelig. SSS kan programere og oppdatere som TRF sier, men det er ufattelig treigt og til dels ustabilt sånn som de fleste maskiner er satt opp(les.kjører i VM) Litt tungvint er det også, er ikke alltid logisk og rett frem om man ikke har lest seg opp og vet ka alt gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Problemet med sss er at det tar unødvendig lang tid.. Bruker fort en halv time på noe ncs gjør på under et min. Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Så ISTA Rheingold kan man si erstatter DIS og til dels INPA? Grunnen til at jeg slenger med til dels er at jeg har lest at ISTA Rheingold ikke kan lese av livedata(rett meg om eg har misforstått) Ser noen maser om en emulator på utenlandske fora, eller er det på en eldre versjon enn siste som er 3.44.10. Noen som kan gi meg en link til en fungerende versjon på pm? Var jo en grei størrelse på pakken, så litt kjipt å bruke tid på å laste ned noe som ikke fungerer skikkelig. SSS kan programere og oppdatere som TRF sier, men det er ufattelig treigt og til dels ustabilt sånn som de fleste maskiner er satt opp(les.kjører i VM) Litt tungvint er det også, er ikke alltid logisk og rett frem om man ikke har lest seg opp og vet ka alt gjør. Jeg vil påstå det, ja. Kanskje ikke INPA, da det er veldig kjapt å enkelt, men ihvertfall DIS, helt klart. Live verdier vet jeg ikke enda. Fikk det bare for noen dager siden. Men det så veldig lovende ut! Jeg har versjon 3.44.50. Emulator er vel for ICOM antar jeg. Og det trenger ikke alle av oss, enda... Men det kommer nok! Å laste ned 9 GB data er jo ingenting, de fleste sitter vel med 15-100 mbit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg kjører naturligvis ikke vmware. Men ja, det er litt treigt, dog veldg siklert mot å gjøre noe du ikke skal (og dermed også ting du ønsker å gjøre som bmw ikke ønsker at du skal gjøre desverre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 @TRF Hva trenger du å forandre på VO for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg laset ned denne og håper på å få det til å fungere. Men jeg ser at i utpakket format, snakker vi 120 gb http://bmwcoders.com/forum/bmw-isis-icom-b-c-esys-26/ista-d-2-36-ista-p_2-50-2-vmware-rapidshare-2065/ Er det samme versjon dere andre har? finnes det versjoner som tar mindre plass? Harddisken på "diagnose pc'en" min er 149gb.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg lastet ned den andre. Kun ISTA D i rheingold. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Er det noen som vet hva disse feilkodene betyr? (gjelder e46) M54 Før motorlampa begynte å lyse så byttet jeg kjøleveskebeholder/ekspansjonstank og startet bilen når luftfilter og luftmengdemåler var demontert. Etter å ha montert alt på plass så tok jeg kjøretur og så dukket lampa opp. Slettet koden, men den kom tilbake igjen. oxygen sensor control, bank 2 control limit, mixture limit rich oxygen sensor controller, bank 2 deviation too great, deviation rich Har søkt litt på nettet men fant ikke no konkret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg lastet ned den andre. Kun ISTA D i rheingold. Den andre? Argh, nå ble det feilmelding også etter jeg har holdt på og pakke ut i 1-2 timer på en bærbar hdd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg fikk det 3 ganger, disken ble full.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Skal ikke være enkelt det her hvertfall... Har lastet ned en annen versjon på 9 gb nå. Så får vi se om jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Ingen som har peiling på det jeg postet litt over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå