Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Så ISTA Rheingold kan man si erstatter DIS og til dels INPA?

Grunnen til at jeg slenger med til dels er at jeg har lest at ISTA Rheingold ikke kan lese av livedata(rett meg om eg har misforstått)

 

Ser noen maser om en emulator på utenlandske fora, eller er det på en eldre versjon enn siste som er 3.44.10.

 

Noen som kan gi meg en link til en fungerende versjon på pm?

Var jo en grei størrelse på pakken, så litt kjipt å bruke tid på å laste ned noe som ikke fungerer skikkelig.

 

SSS kan programere og oppdatere som TRF sier, men det er ufattelig treigt og til dels ustabilt sånn som de fleste maskiner er satt opp(les.kjører i VM)

Litt tungvint er det også, er ikke alltid logisk og rett frem om man ikke har lest seg opp og vet ka alt gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ISTA Rheingold kan man si erstatter DIS og til dels INPA?

Grunnen til at jeg slenger med til dels er at jeg har lest at ISTA Rheingold ikke kan lese av livedata(rett meg om eg har misforstått)

 

Ser noen maser om en emulator på utenlandske fora, eller er det på en eldre versjon enn siste som er 3.44.10.

 

Noen som kan gi meg en link til en fungerende versjon på pm?

Var jo en grei størrelse på pakken, så litt kjipt å bruke tid på å laste ned noe som ikke fungerer skikkelig.

 

SSS kan programere og oppdatere som TRF sier, men det er ufattelig treigt og til dels ustabilt sånn som de fleste maskiner er satt opp(les.kjører i VM)

Litt tungvint er det også, er ikke alltid logisk og rett frem om man ikke har lest seg opp og vet ka alt gjør.

Jeg vil påstå det, ja.

Kanskje ikke INPA, da det er veldig kjapt å enkelt, men ihvertfall DIS, helt klart.

 

Live verdier vet jeg ikke enda. Fikk det bare for noen dager siden. Men det så veldig lovende ut!

Jeg har versjon 3.44.50.

 

Emulator er vel for ICOM antar jeg. Og det trenger ikke alle av oss, enda... Men det kommer nok!

 

Å laste ned 9 GB data er jo ingenting, de fleste sitter vel med 15-100 mbit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører naturligvis ikke vmware. Men ja, det er litt treigt, dog veldg siklert mot å gjøre noe du ikke skal (og dermed også ting du ønsker å gjøre som bmw ikke ønsker at du skal gjøre desverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laset ned denne og håper på å få det til å fungere.

Men jeg ser at i utpakket format, snakker vi 120 gb :whut:  

http://bmwcoders.com/forum/bmw-isis-icom-b-c-esys-26/ista-d-2-36-ista-p_2-50-2-vmware-rapidshare-2065/

 

Er det samme versjon dere andre har? finnes det versjoner som tar mindre plass? Harddisken på "diagnose pc'en" min er 149gb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva disse feilkodene betyr? (gjelder e46) M54

Før motorlampa begynte å lyse så byttet jeg kjøleveskebeholder/ekspansjonstank og startet bilen når luftfilter og luftmengdemåler var demontert. Etter å ha montert alt på plass så tok jeg kjøretur og så dukket lampa opp. Slettet koden, men den kom tilbake igjen.

 

oxygen sensor control, bank 2 control limit, mixture limit rich

oxygen sensor controller, bank 2 deviation too great, deviation rich

 

Har søkt litt på nettet men fant ikke no konkret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...