Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg ville ha gjettet på falskluft kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Fikk bare feil når jeg startet ista jeg, får undersøke litt når guttungen har sovna. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Min ISTA i Rheingold versjon er ca 30 GB i utpakket versjon. Viktig å påpeke at Rheingold betyr at den kjøres som et program i Windows og ikke via en VMware som et OS. Da blir det mye større. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Aah, lurte litt på hva rheingold betydde.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 @TRF Hva trenger du å forandre på VO for? SSS fungerer slik at man ikke fritt kan endre og styre som man vil. Man vil kun få opp "retrofits" som skulle være tilgjengelige på den aktuelle bilen. Når jeg da har en VO som tilsier 330d, men abs fra m3, så får jeg ikke opp den "retrofiten" jeg er ute etter, fordi den ikke skulle være mulig på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Akkurat. Joda, jeg ser den. Det er jo en smal sak, såvidt jeg vet å forandre på VO. Har du spurt noen om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jada, har bare ikke lagt så mye krutt i det. Tror kanskje det kan være like enkelt å sende abs ecu til noen som har mer egnet utstyr enn sss, og bare programmere den direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 i dag klarte jeg og fjerne ews2 fra en siemens ms41 hjerne, og omsider ble det liv i konebilen igjen, UTEN å bruke 5000 på ny ews2 modul og koding.. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg ville ha gjettet på falskluft kanskje. Men hva sier feilkodene? Noen sensor som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Problemet oppstod etter du hadde rotet med bilen. Derfor høres det rart ut med en sensor feil, derfor tenker jeg falskluft. Da en slange feks ikke er skikkelig på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Har installert ISTA og programmet ser ut til å virke. Velger Ediabas som interphace i innstillinger, men får ikke kontakt med bilen. Kan det være jeg har feil versjon av Ediabas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Baah, får windows feil jeg.. -.- Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Har installert ISTA og programmet ser ut til å virke. Velger Ediabas som interphace i innstillinger, men får ikke kontakt med bilen. Kan det være jeg har feil versjon av Ediabas? Du må ha Ediabas 7.3.0 -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hvilket os kjører dere der det virker? Jeg har w7 32 bit.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hvilket os kjører dere der det virker? Jeg har w7 32 bit.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Jeg har samme som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå