Alpejohn Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Ncs er vel et unntak? Det funker vel ikke på 64 bit win 7 mener jeg..? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Kjører NCS på Win7 64 jeg Men i motsetning til mange her inne ser jeg, så kjøpte jeg kabel + software fra denne karen på eBay som selger pakken komplett med ferdig software-installer, no hassle just push the button. Litt dyrere enn å bare kjøpe kabel og laste ned selv, men til gjengjeld fungerte alt med en gang. http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-DIAGNOSTIC-CABLE-INTERFACE-INPA-K-DCAN-ISTA-ISID-SSS-V32-Progman-/231211978991?hash=item35d54ed0ef&item=231211978991&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr EDIT: Og strålende support hvis det skulle være noe trøbbel var det og. Endret Mars 7, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Ncs 4 funker på 64-bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Noen med god peiling på DIS/progman? får kjørt full diagnose både på INPA og i DIS med klar for guds skyld ikke å programmere. I Dis får jeg feilmelding: can't read vin from EWS, KMB, or LSZ. I Progman får jeg beskjed om at den klarer ikke å hente ut VO (vehicle order) Skal gå i innkjøp av LM2 og kunne trengt å få kodet og programmert den nye modulen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Da har jeg sikkert hatt en gammel NCS versjon. Sist jeg testa fikk jeg beskjed om at den ikke funka på 64 bit. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Noen med god peiling på DIS/progman? får kjørt full diagnose både på INPA og i DIS med klar for guds skyld ikke å programmere. I Dis får jeg feilmelding: can't read vin from EWS, KMB, or LSZ. I Progman får jeg beskjed om at den klarer ikke å hente ut VO (vehicle order) Skal gå i innkjøp av LM2 og kunne trengt å få kodet og programmert den nye modulen :S Bruk NCS EXPERT, veldig lettvint og greit å gjøre det der isteden, og går fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Et spørsmål fra sidelinjen, virker BMW scanner 1.4 på en 1993 model, feks E32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 ser ut som det er det letteste ja får finkjemme youtube etter how-to filmer, ser ut som det kan være lett å "bricke" moduler med ncs? har forsåvidt problemer med ncs også, chassis is faulty! noen ide om hva det kan være? de få gangene det ser ut til å virke får jeg en 1020 feilmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hm, har du endret latency verdien på kabelen til 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Det har jeg faktisk ikke gjort, holder på med en fresh install av bmw standard tools 2.12 med ncs 4.0.1 prøve å legge inn alt på nytt, en god guide hadde vært fint *hint*hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Latency til 1 er veldig viktig da slipper du nok feilmeldingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Søk på BMW coding pack may 2013, da får du det du trenger og følger med read me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 fant den trenger bare sp-daten-e65.rar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Et spørsmål fra sidelinjen, virker BMW scanner 1.4 på en 1993 model, feks E32? Nei, det virker kun på e46, e39 osv. Om du søker opp en auksjon på ebay så står der ofte komplett liste over støttede modeller. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå