Skulebollen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Da funker INPA! etter nedlasting av ørten versjoner, bl. A med virus stoor takk til alpejohn som ga meg en versjon som virket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Brukte BMW Scanner 1.4.0 i helgen, var ganske forståelig og du kan faktisk lese deg fram i menyene til det du vil Var det svar til meg, eller bare at du ville dele at du brukte BMW scanner og var fornøyd med det? Jeg har ikke BMW scanner. Men bør kanskje bestille meg en kabel til det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Var det svar til meg, eller bare at du ville dele at du brukte BMW scanner og var fornøyd med det? Jeg har ikke BMW scanner. Men bør kanskje bestille meg en kabel til det også... Har du eit anna program så vil nok det funke, men posten min var nok litt svar til deg og litt deling Overrasket at BMW Scanner 1.4.0 var så oversiktlig og brukervennlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Noen i nærheten av Vestfold som kan ta diagnose for meg for en billig penge? Sliter med nivåregulering, og trur det er noe dieselpumpe i tanken-problemer! Bilen er kjørbar, så kan komme dit du ønsker! Endret Mars 10, 2015 av m520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre_BMW525d Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 (endret) Hei Jeg har en 525DAT 2008 mod M57 E61 som jeg skulle ha sjekket oljetrykk på. Tror jeg har skjønt nå at det ikke er mulig uten å koble på utstyr ? Har brukt Rheingold diagnose og Inpa uten å finne noe vettugt der. Stemmer det at denne bilen ikke har enkel måte for å måle oljetrykk ? Er det forresten noen som har vært ute for eller hørt om klikkelyder (uregelmessig som ligner ventiltikking) på kun varm motor og under 1000 rpm fra automatkassen (samme bil). Sverre Endret Mars 10, 2015 av Sverre_BMW525d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Den jeg har lagt ut er fra e39 men vil vel kanskje vær samme på e46.. Skal til og se på en kompis sin e46 snart og prøve og få til us lys, det er en 04 modell.. Får du legge ut screenshot av menyen og valgene visst du får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Har prøvd å installere inpa og ncs expert etter mye søk på google. Kommer innpå inpa programmet, men ikke ncs expert. Får opp feilmelding "The version of this file is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information to see whether you need an 32 bit or 64 bit version of the program". Noen som kan hjelpe? Har 64 bit windows 7 Home premium. Har installert programmene via kjør som kompatibel for windows xp sp3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Det er for gamle versjoner du har. INPA 5.06 og NCS 4.01 må du ha for å få 64 bit støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Det er for gamle versjoner du har. INPA 5.06 og NCS 4.01 må du ha for å få 64 bit støtte. Ok Finner ikke NCS 4.01 noen plass. Hvor laster jeg ned denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Ok Finner ikke NCS 4.01 noen plass. Hvor laster jeg ned denne? http://bit.ly/1CdbmGPTreff nummer fire, coding pack Endret Mars 13, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Noen som har tips til diagnoseutstyr til E61 som funker med windows 8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Inpa, ncs expert, rheingold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre_BMW525d Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Jeg har Rheingold til min E61 2008 modell og er veldig fornøyd med flott grafikkoppsett. Bruker win7, men vet ikke hvordan den er på win8. Er et kjempestort program å laste ned (er vel nesten 20Gb), men så får du masse info også ! Rheingold skanner alle moduler samtidig, inpa f.eks scanner bare utvalgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Rheingold funker også helt fint på win8 og win10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Nettopp fått installert progman SSS v32. Når jeg prøver å koble den mot E65 så får jeg opp denne feilen. Noen som har vært bortig denne feilmelding før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå