Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Brukte BMW Scanner 1.4.0 i helgen, var ganske forståelig og du kan faktisk lese deg fram i menyene til det du vil

Var det svar til meg, eller bare at du ville dele at du brukte BMW scanner og var fornøyd med det? :)

Jeg har ikke BMW scanner. Men bør kanskje bestille meg en kabel til det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det svar til meg, eller bare at du ville dele at du brukte BMW scanner og var fornøyd med det? :)

Jeg har ikke BMW scanner. Men bør kanskje bestille meg en kabel til det også...

Har du eit anna program så vil nok det funke, men posten min var nok litt svar til deg og litt deling :P

Overrasket at BMW Scanner 1.4.0 var så oversiktlig og brukervennlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i nærheten av Vestfold som kan ta diagnose for meg for en billig penge? Sliter med nivåregulering, og trur det er noe dieselpumpe i tanken-problemer! :)

Bilen er kjørbar, så kan komme dit du ønsker! :)

Endret av m520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en 525DAT 2008 mod M57 E61 som jeg skulle ha sjekket oljetrykk på. Tror jeg har skjønt nå at det ikke er mulig uten å koble på utstyr ?

Har brukt Rheingold diagnose og Inpa uten å finne noe vettugt der. Stemmer det at denne bilen ikke har enkel måte for å måle oljetrykk ?

Er det forresten noen som har vært ute for eller hørt om klikkelyder (uregelmessig som ligner ventiltikking) på kun varm motor og under 1000 rpm fra automatkassen (samme bil).

Sverre    

Endret av Sverre_BMW525d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har lagt ut er fra e39 men vil vel kanskje vær samme på e46.. Skal til og se på en kompis sin e46 snart og prøve og få til us lys, det er en 04 modell..

Får du legge ut screenshot av menyen og valgene visst du får det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å installere inpa og ncs expert etter mye søk på google. Kommer innpå inpa programmet, men ikke ncs expert. Får opp feilmelding

"The version of this file is not compatible with the version of Windows you're running. Check your computer's system information to see whether you need an 32 bit or 64 bit version of the program".

Noen som kan hjelpe? Har 64 bit windows 7 Home premium.

Har installert programmene via kjør som kompatibel for windows xp sp3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Rheingold til min E61 2008 modell og er veldig fornøyd med flott grafikkoppsett. Bruker win7, men vet ikke hvordan den er på win8.

Er et kjempestort program å laste ned (er vel nesten 20Gb), men så får du masse info også ! Rheingold skanner alle moduler samtidig, inpa f.eks scanner

bare utvalgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...