Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fått lest igjennom hele denne tråden, men jeg lurte på om det var mulig å kode vekk at start/stopp av motoren var påslått hver gang man starter bilen? Mener da den funksjonen som stopper motoren i lyskryss osv, syns dette var litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å få opp å gå inpa/NCS expert.

INPA-OK

NCS expert.- Får lest av VIN(F1) men når eg forsøker å laste inn ZCS/FA f. ECU(F3)  får eg opp feil : FA:#0606

Fra error log:

Error! Modu: AT_PROC.C, ProcNr: 01,  ErrorNr: 114.

Mark Not Valid: #0606

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan taes på verksted? Eller er det noen her som kanskje tar på seg litt koding, I Drammensområde?

Kan godt prøve jeg vis du vil det? Holder til i geithus og hokksund så det er jo ikke så langt unna deg. Har litt forskjellige programmer vi kan teste for og få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si ifra at jeg tar chiptuning av biler. Tar ikke bare bmw. Gjør det ganske billig og vil ta vare på og sende med backup i tilfelle tuningen skulle bli borte under en service eller mann bare har lyst til og fjerne den av en grunn. Vis mann først kjøper tuning så er prisen for og fjerne eller legge inn på nytt ved senere anledning en brøkdel av prisen.

Dette blir da på østlandet og send meg gjerne en pm vis noen er intressert eller så kan jeg nåes på tlf 48444910. Epost alex.chiptuning@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å få opp å gå inpa/NCS expert.

INPA-OK

NCS expert.- Får lest av VIN(F1) men når eg forsøker å laste inn ZCS/FA f. ECU(F3)  får eg opp feil : FA:#0606

Fra error log:

Error! Modu: AT_PROC.C, ProcNr: 01,  ErrorNr: 114.

Mark Not Valid: #0606

Noen som kan hjelpe?

Av og til er det arti å finne ut av det selv :)

Eg bare oppdaterte DATEN og ECU mappene... 

NCS expert fungerer endelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har då fått Inpa til å virke med linken frå Otis! Hadde litt problemer, men det meste fungerer no. Einaste problemet mitt no, er at diagnosen skjer på tysk. Startmenyen og bilvalget er på engelsk, men resten er på tysk. Har skifta til engelsk i alle inpa.ini-filene, men det fungerer fortsatt ikkje. Det var ingen filer i engelsk-mappa som fulgte med bmw standard tools pakken. Skulle der ha vore det? Har lest at eg treng denne fila for å få engelsk: INPA_IPO.lzh. Stemmer det? Nokon som har den eventuelt? Takk for svar :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...