Otis Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Jeg bruker INPA,NCS og ISTA/Rheingold på Windows 10 uten problemer. Men noen hadde absolutt problemer med drivere for BMW scanner. Men det gjaldt både Win 7 64-bit og Win 10 tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Noen her som har prøvd å kode "follow me home lights" på facelift e46? Fant dette utklippet fra ett BMW forum, men leser så mye svada ellers. Så har ikke helt fått en 100% oppklaring om det går eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 http://support.mycarly.com/knowledge-base/code-bmw-what-is-possible/?utm_source=home&utm_medium=direct&utm_campaign=home ser nå at det er mulig i Carly, noen som har prøvd? Follow me home lights – fog lights front • active • not active Follow me home lights for fog lights front are active/not active. (codable in LSZ) Follow me home lights – park lights front • active • not active Follow me home lights for parking lights front are active/not active. (codable in LSZ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 (endret) Må bytte fuelpumpe ECU på min 520d N47, og har en brukt modul på vei i posten. Finner en oppskrift på koding av denne på nettet. Det virker som man bare skal skrive over innstillingene på den gamle modulen, med fabrikkoppsett. Er dette tilstrekkelig? NCS expert installasjon, kabel, strømforsyning, etc har jeg ordnet. Beskrivelsen nedenfor er for EKPM2 til EKPM3, men det skulle vel bli samme sak? (mitt tilfelle er EKPM3 til EKPM3, bare nyere delenummer) Endret Januar 24, 2017 av johanngj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 @johanngj Er det hovedpumpen du snakker om ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 49 minutter siden, Otis skrev: @johanngj Er det hovedpumpen du snakker om ja? Neida. Styringenheten til fødepumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Noen som vet hva forskjell på PDC visning er fra E til F modell? Ser det ligger inne i Carly at en kan endre fra E modell visning til F modell visning. Men når jeg endret dette på min E60 så er det samme som alltid. Så skjønner ikke helt hva de mener med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WolfM Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 (endret) http://bimmers.no/forums/topic/811807-kaldstartproblem-m57/#comment-3175124 Jeg har nå kommer litt lenger fra denne tråden og anskaffet (etter råd fra leifegil2007 og Otis) diagnosekabel med DIS. På OBD kontakten er det en switch bryter med 4 innstillinger, er det noen som vet hvor bryteren skal stå - hvis det har betydning ? Endret Januar 28, 2017 av WolfM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 @WolfM Det pleier å være bare 2. Venstre eller høyre. Husker ikke hva som er hva dog, men bare prøv. Den ene skal virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Min står til venstre. Har også bare to hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Jeg har min til venstre, og får kjørt diagnose på e46 i inpa, men ikke ista. E90 05 modell funker dog i ista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LekeMekaniker Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Usikker på om jeg skriver rett sted, men styr meg hvis det er feil Jeg har en 320i fra 1999, automat Når jeg prøver å holde bilen stødig i 2000rpm dropper den plutselig rundt 500rpm, hoster litt, hopper opp igjen til 2000rpm. Om og om igjen. Noen som har noen ide om hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 2 timer siden, LekeMekaniker skrev: Usikker på om jeg skriver rett sted, men styr meg hvis det er feil Jeg har en 320i fra 1999, automat Når jeg prøver å holde bilen stødig i 2000rpm dropper den plutselig rundt 500rpm, hoster litt, hopper opp igjen til 2000rpm. Om og om igjen. Noen som har noen ide om hva dette kan skyldes? Du må ta en diagnose så ta det derfra. At bilen din er forkjølt kan være så mangt så det blir bare gjetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LekeMekaniker Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 17 timer siden, Reef89 skrev: Du må ta en diagnose så ta det derfra. At bilen din er forkjølt kan være så mangt så det blir bare gjetting. OK, jeg prøvde å ta en diagnose med et OBD2 vertøy og iPhonen min, og fikk opp koden P1622 (Map Cooling Thermostat Control Circuit Electrical) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray81 Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 Noen som kjenner til at PSDZ filen som skal legges inn under Rheingold mappen er på 40Giga når den er pakket? Følger bruksanvisningen til Otis, Hvordan installere Rheingold 4.01.22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå