Vegarlund Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 1 time siden, Otis skrev: Hvis filene er de jeg har lastet opp så står passordet i pdf fila. Ja.. var ikkje so lett og finne fram der... kan du vere litt meit spesefik?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarlund Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 On 29.4.2018 at 16.45, Otis skrev: bimmers.no Takker! ser forresten at det ikkje er eit valg for E53 på INPA. er det nokon aldre filer eg må ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Står ikke x5 under "older models"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarlund Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 13 timer siden, Otis skrev: Står ikke x5 under "older models"? Nei var det det ikkje gjorde. Gjekk opp til E52... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 Prøver meg på Ista+ for første gang. Har installert og får identifisert bilen, men får liksom ikke noe "innhold". Alle modulene står som "unknown" og det kommer f.eks ingenting under service functions. Har prøvd med en 2011 E91 og en 2007 E61, samme resultat. Med INPA får jeg lest ut feilkoder på E61. Noen tips? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 Du kan sjekke latency ms i enhetsbehandling for sikkerhetsskyld. Ellers vil jeg tro det er noe feil med databasen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 Har du sjekket at databasefiler er på rett plass og har riktige tillatelser. Står noe om det i dokumentet jeg skrev som Otis har linket til der du laster ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 takk for svar! i beskrivelsen står det noe om filer "psdz", det tror jeg ikke at jeg fant? Kan det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 Nei, psdz brukes ikke av ISTA eller INPA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 latency ms var stilt riktig til 1. Hvordan kan jeg sjekke databasen/databasefilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Juni 2, 2018 Share Skrevet Juni 2, 2018 On 31.5.2018 at 19.15, eehgil skrev: latency ms var stilt riktig til 1. Hvordan kan jeg sjekke databasen/databasefilene? Nå husker jeg ikke nøyaktig da det er lenge siden jeg installerte, men du må pakke ut og flytte filene til riktig mappe. Og endre egenskaper til ikke skrivebeskyttet. Send meg en pm hvis det er aktuelt med teamviewer for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Noen i Bergens området som har mulighet til å kode om stereo fra base stereo til hifi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Tenkte jeg skulle Skaffe meg Esys for å kode bilen, men det er jo en Jungel av versjoner og tokens og diverse der ute, hvilken bør jeg skaffe som fungerer greitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 23, 2018 Share Skrevet Juli 23, 2018 Hvor finner jeg .prg filen til Mk60 i E46M3 til Tools32 diagnose software? Kan fryktelig lite om Tools32 så kan godt hende dette er et dumt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå