Otis Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Får fremdeles ikke til å koble til bilen. Får beskjed om at "communication is disturbed." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Får fremdeles ikke til å koble til bilen. Får beskjed om at "communication is disturbed." Du installerte SSS selv???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Får fremdeles ikke til å koble til bilen. Får beskjed om at "communication is disturbed." Du installerte SSS selv???? har du kjørt fullchange.iso for E39???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Rolig rolig Jeg lastet ned alle filene fra internett. Lastet ned en hel VMware fil, som skulle være ferdig klar med SSS. Men kanskje jeg må laste ned dette selv og installere selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Rolig rolig Jeg lastet ned alle filene fra internett. Lastet ned en hel VMware fil, som skulle være ferdig klar med SSS. Men kanskje jeg må laste ned dette selv og installere selv... 1. Virker din INPA??? 2. sjekk port i eidiabass.ini 6801. ellers må du kjøre fullchange.iso i SSS program for å kople opp. monterer i VMWARE change.iso og kjører sss_stage2.cmd https://hotfile.com/dl/154721527/0d2b1f ... 2.rar.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Noen som får diaghead til og fungere i windows 7 uten registerfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Den virker hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Er det noen her som har en OPS/OPPS-dingseboms som de ikke bruker/trenger og likegjerne kan selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 ok, bmw scanner 1.4 er kommet i hus, og innstallert, MEN, får opp "hardware fault" når eg prøver å starte programmet.. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Er det noen her som har en OPS/OPPS-dingseboms som de ikke bruker/trenger og likegjerne kan selge? Finnest mange på ebay, men de er jo ganske dyre. Men kan jo hende du er heldig og finner en brukt der.. ok,bmw scanner 1.4 er kommet i hus, og innstallert, MEN, får opp "hardware fault" når eg prøver å starte programmet.. tips? Hvilket operativsystem bruker du? HW-fault mener jeg kommer opp om kabelen ikke er plugget i eller om maskina ikke finner den, har du sjekket innstillingene til COM i programmet, og i windows? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Finnest mange på ebay, men de er jo ganske dyre. Men kan jo hende du er heldig og finner en brukt der.. Ja jeg vet, men vet ikke helt om jeg synes det er verdt så "mye" bare. Er bare noen småting jeg skal, så blir litt småteit å kjøpe en ny kun for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Finnest mange på ebay, men de er jo ganske dyre. Men kan jo hende du er heldig og finner en brukt der.. Ja jeg vet, men vet ikke helt om jeg synes det er verdt så "mye" bare. Er bare noen småting jeg skal, så blir litt småteit å kjøpe en ny kun for det. Enig i det. Da kommer du bedre ut med en enkel kabel.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Det jeg skal gjøre lar seg dessverre ikke gjøre med en enkel kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Er det noen her som har en OPS/OPPS-dingseboms som de ikke bruker/trenger og likegjerne kan selge? Finnest mange på ebay, men de er jo ganske dyre. Men kan jo hende du er heldig og finner en brukt der.. ok,bmw scanner 1.4 er kommet i hus, og innstallert, MEN, får opp "hardware fault" når eg prøver å starte programmet.. tips? Hvilket operativsystem bruker du? HW-fault mener jeg kommer opp om kabelen ikke er plugget i eller om maskina ikke finner den, har du sjekket innstillingene til COM i programmet, og i windows? xp 64b. når kabel er plugget i, så kommer ping lyden, og når eg går inn på enhets behandling, så dukker bmw scanner opp der. men, skal så si at jeg IKKE koplet kabel i bil når eg prøvde programmet, satt på kjøkkenet og tenkte eg skulle åpne og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Mange som virker som de har peiling her inne, MEN fortsatt ingen som har gitt meg noe svar på hvordan en kan fjerne setebeltealermen på en 05 bmw e87. MÅ jo være noe av det første en vil programmere bort?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå