Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har lest den tråden der, men er det virkelig ingen her inne som har hands on erfaring med å fjerne den? Trodde dette var noe av det første folk ville ha fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skal gjøre lar seg dessverre ikke gjøre med en enkel kabel.

Hva er det du skal gjøre? :)

Personlig har jeg aldri vært borti annet en e39 enda så aner ingenting om e87 :) men det går jo sikkert an å fixe med ncs :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal oppdatere programvaren på navi-enheten. I tillegg må jeg mest sannsynlig ha en OPS for å kunne aktivere bluetooth i bluetooth-modulen min, men her kan det hende det går med litt andre programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal oppdatere programvaren på navi-enheten. I tillegg må jeg mest sannsynlig ha en OPS for å kunne aktivere bluetooth i bluetooth-modulen min, men her kan det hende det går med litt andre programmer.

Hvor mye tar bmw for den jobben da? Eller andre verksteder som kan gjør slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på BMW ønsker/vil/"kan" gjøre det når det er ettermontert og det i utgangspunktet ikke var tilgjengelig når bilen var ny.

Har tenkt litt på andre verksteder, men spørs hvorvidt de helt vet hva de skal gjøre om de aldri har vært borti det før, da er det ofte enklere å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på BMW ønsker/vil/"kan" gjøre det når det er ettermontert og det i utgangspunktet ikke var tilgjengelig når bilen var ny.

Har tenkt litt på andre verksteder, men spørs hvorvidt de helt vet hva de skal gjøre om de aldri har vært borti det før, da er det ofte enklere å gjøre det selv.

Går jo and å spørre :)

Er et verksted her som har bmw utstyr, de er flinke med slikt. Så det finst nok andre som er det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men etter en del lesing tror jeg likevel ikke det er verdt spørsmålet. En annen ting er jo prisen. Får se, mulig jeg hører med de.

Utstyret og det er greit, men de må også ha den oppdateringen jeg skal ha, som ikke skal være for ny eller for gammel og alt mulig slikt, og da ser jeg for meg de fleste verksteder faller utenfor. Her vil også BMW være et problem, da de nok kun vil legge inn det nyeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, da funket det hos meg, trikset var å kople kabelen inn i kontakten før man startet programmet :P

fant en del feil, se bilder.

men, abs feilene får jeg ikke slettet, har byttet føler, men får opp feil, men dog ikke farget med gul eller rød..

dmeerror.jpg

abserror.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig glad ja, så da kan jeg trygt si at det jeg linket til, og har kjøpt, funker på e39, 96 modell ;)

dem 4 dme feilene får jeg ikke slettet, så får bytte luft temp sensos en dag, da jeg har denne ny liggendes :P

hva er tank ventilation valve?

eg får undersøke itt mer ang abs, syntes den var meget merkelig..

var inne og deaktiverte passasjer føleren i sitteputen og, da den er deffekt :P

regner med at airbag på den siden løses ut allikavel OM det skulle skje noe..

edit:

dette kjøpte jeg:

overgang: http://www.ebay.co.uk/itm/120880064846? ... 1497.l2649

program: http://www.ebay.com/itm/220997496601?ss ... 1439.l2649

jeg slapp å modde usb på min ser det ut som, ingen feilmeldinger kom opp..

bare husk å stappe kontakten i bilen og i pc FØR man starter opp programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også. Drit dyr i norge, men relativt billig i sverige på huggeri.

Har dog ikke skiftet min pumpe enda. Kjørt med den defekt i over 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, da funket det hos meg, trikset var å kople kabelen inn i kontakten før man startet programmet :P

fant en del feil, se bilder.

men, abs feilene får jeg ikke slettet, har byttet føler, men får opp feil, men dog ikke farget med gul eller rød..

dmeerror.jpg

abserror.jpg

Jeg har det Samma dignosen og overgangen som du bruker. Men jeg får det ikke til å funke. Prøvd på windows 7 og Vista. Men får ikke til å funke. Prøv å starte med og uten kablen i. Må jeg virke skaffe meg Windows xp for å dette til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også. Drit dyr i norge, men relativt billig i sverige på huggeri.

Har dog ikke skiftet min pumpe enda. Kjørt med den defekt i over 1 år.

har sett den er dyr, ser schmiedman har brukt pumpesystem til ca 900kr.

har det noe å si om den funker eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...