johnkanon Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Trenger du ICOM? ICOM er mye mer en en kabel, noe som også gjenspeiler seg i prisen. som sagt ; "kjøpe hdd m/BMW ICOM BMW ISIS ISID A+B+C software også kjøpe kabler og laptop utenom har regnet litt på det og det er billigere" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Joda, men hva skal du med software for ICOM uten ICOM? Det meste av software for vanlig koding finner man jo på nettet ganske kostnadsfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 tja , forelska meg litt i det når jeg fikk se det på bmw, likte at man hadde oversikt over alle moduler aka flytskjema, feilkoder og rep manualer. ICOM kommer som offline software også. kjøper nok først software,ser ut som jeg får tak i en billig ibm pc. også blir det kabel sett, men helst ikke fra kina har jeg skjønt, mulig pga dårligere kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Noen som har erfaring med denne kabelen One-Step selger? Evt. normal leveringstid? Er snart to uker siden jeg bestillte, fortsatt ikke fått noen bekreftelse på at den er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Noen som har erfaring med denne kabelen One-Step selger? Evt. normal leveringstid?Er snart to uker siden jeg bestillte, fortsatt ikke fått noen bekreftelse på at den er sendt. Ingen erfaring men virker som en skikkelig kabel ut i fra sida deres vertfall.. Har lyst på de selv Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 hmm, så det går å kode lysmodul i E39 selv nå til dags? På E39 ligger jo alt ekstrautstyr kodet i lysmodulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har endelig fått Carsoft 6.5 opp og gå nå Kjørte en totaldiagnose, og deretter diagnose på alle komponentene som meldte om feil. Resultatet er lagret. Skal jeg bare slette alle feilkodene nå, og se hvilke som kommer opp neste gang jeg kjører diagnose? Vet jo ikke hvor lenge det er siden diagnose ble kjørt forrige gang, og mange av feilene kan jo være rettet på til nå.. Er det noe jeg bør tenke på ifm. sletting av feilkodene? Noe som kan gå galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har endelig fått Carsoft 6.5 opp og gå nå Kjørte en totaldiagnose, og deretter diagnose på alle komponentene som meldte om feil. Resultatet er lagret. Skal jeg bare slette alle feilkodene nå, og se hvilke som kommer opp neste gang jeg kjører diagnose? Vet jo ikke hvor lenge det er siden diagnose ble kjørt forrige gang, og mange av feilene kan jo være rettet på til nå.. Er det noe jeg bør tenke på ifm. sletting av feilkodene? Noe som kan gå galt? Det er bare og slette. Så tar du deg en litt lang kjøretur og kjører diagnose igjen så ser du hvem feil som er nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Det er bare og slette. Så tar du deg en litt lang kjøretur og kjører diagnose igjen så ser du hvem feil som er nye. Den er god. Tilleggspørsmål: Er Carsoft til å stole egentlig? Har lest på div. utenlandske sider at den gir flere falske feilkoder på ting som faktisk ikke er feil på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Det er bare og slette. Så tar du deg en litt lang kjøretur og kjører diagnose igjen så ser du hvem feil som er nye. Den er god. Tilleggspørsmål: Er Carsoft til å stole egentlig? Har lest på div. utenlandske sider at den gir flere falske feilkoder på ting som faktisk ikke er feil på Uten å ha testet det selv, men ut i fra det folk sier så er det no dritt. Og det kan vist forekomme falske koder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Det er bare og slette. Så tar du deg en litt lang kjøretur og kjører diagnose igjen så ser du hvem feil som er nye. Den er god. Tilleggspørsmål: Er Carsoft til å stole egentlig? Har lest på div. utenlandske sider at den gir flere falske feilkoder på ting som faktisk ikke er feil på Uten å ha testet det selv, men ut i fra det folk sier så er det no dritt. Og det kan vist forekomme falske koder osv. Og jeg som akkurat har fått det til å virke etter å ha plagdes leeenge.. Hva er et bra alternativ som er til å stole på? BMW Scanner 1.4.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Bmw scanner er enkelt og funker bra, men husk at den kun er for visse modeller! Så sjekk at den virker på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Noen som har erfaring med ELM327/329 modul for kommunikasjon med Can-BUS og andre? Vurderer å kjøpe en med OBDII til wifi men er skeptisk siden det er så mye Kinadrit på markedet. Noen som har prøvd BMW DIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Noen som har erfaring med ELM327/329 modul for kommunikasjon med Can-BUS og andre? Vurderer å kjøpe en med OBDII til wifi men er skeptisk siden det er så mye Kinadrit på markedet.Noen som har prøvd BMW DIS? Om du leser første post, får du vertfall svar på siste spørsmålet ditt.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Ah var litt blind jeg. Genialt! Veldig bra beskrevet. Takker Tror jeg prøver med på DIS. SKal se om jeg får tak i kabel på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå