Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Så ikke så dumt ut det AsconaA! Vist det er så enkelt og installere som dem skal ha det til så er jo det helt konge.. :)

Men lurer på hvordan dem får navcoder til og funke med denne? Så vidt jeg vet er ikke ibus tilkoblet obd kontakten..

Har ikke peiling enda, ska legge det inn nå i helga så kommer jeg med tilbakemelding når jeg har fått prøvd det ut :-) Kjøpte dette i hovedsak for å lese feilkoder og prøve meg litt på koding, alt blir så tungvint hvis man ikke har sånt utstyr selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stund siden jeg har lest her, men tar sjansen på å spørre, er det noen som har vært borti de usb kablene for diagnose som nå også har støtte for navcoder? funker det faktisk uten den jallamekket man måtte før koble til cd veksleren osv? har bestilt en da, så litt sint å spørre :P men om noen vet er det fint med svar

Det høres interesant ut, men så vidt jeg vet finst ikke ibus tilgjengelig i 16pin kontakten :)

Gi en lyd når du har fått testet, gjerne en link til produktet også.. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Hei, fikk kabelen idag å var akkurat ute å testet Navcoder xxx et eller annet beta, å det funka fint :) så kan nok anbefale den kabelen, kjekt med "alt" i et, har ikke prøvd INPA,DIS osv med den enda men regner med det også funker som fjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tolket det følger bl.a. NavCoder bare med, uten at det nødvendigvis vil fungere. Man får vel heller ikke noen nytte av NavCoder på en e61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, jeg tok nok feil, eller det avhenger nok av hvilken årsmodell han har. 02 fikk jo RLS, mens de før har jo AIC dette pga auto DRL funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på om kabelen/boksen som funker med Carsoft, ville funket med P.A Soft BMW Scanner? Eller trengs det en annen kabel og boks for å få det opp å gå?

Den vil ikke funke med Bmw scanner, men mener det skal være mulig og konvertere den til og fungere med inpa. Se under nyttige linker i første post. :)

Ang den EGR feilkoda, denne må vel programmeres bort fra motorstyringa tror jeg, så det er mer omfattende en og kode andre ting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...