AsconaA Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Så ikke så dumt ut det AsconaA! Vist det er så enkelt og installere som dem skal ha det til så er jo det helt konge.. Men lurer på hvordan dem får navcoder til og funke med denne? Så vidt jeg vet er ikke ibus tilkoblet obd kontakten.. Har ikke peiling enda, ska legge det inn nå i helga så kommer jeg med tilbakemelding når jeg har fått prøvd det ut Kjøpte dette i hovedsak for å lese feilkoder og prøve meg litt på koding, alt blir så tungvint hvis man ikke har sånt utstyr selv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 en stund siden jeg har lest her, men tar sjansen på å spørre, er det noen som har vært borti de usb kablene for diagnose som nå også har støtte for navcoder? funker det faktisk uten den jallamekket man måtte før koble til cd veksleren osv? har bestilt en da, så litt sint å spørre men om noen vet er det fint med svar Det høres interesant ut, men så vidt jeg vet finst ikke ibus tilgjengelig i 16pin kontakten Gi en lyd når du har fått testet, gjerne en link til produktet også.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Hei, fikk kabelen idag å var akkurat ute å testet Navcoder xxx et eller annet beta, å det funka fint så kan nok anbefale den kabelen, kjekt med "alt" i et, har ikke prøvd INPA,DIS osv med den enda men regner med det også funker som fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Slik jeg tolket det følger bl.a. NavCoder bare med, uten at det nødvendigvis vil fungere. Man får vel heller ikke noen nytte av NavCoder på en e61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Noen som vet kor eg kan få tilbakestillt regnsensor på BMW E39 i BMW Scanner 1.4.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Må vel eventuelt være inn på RLS modulen, har ikke kikka etter det selv. Vet man kan gjøre det med INPA da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Må gå inn på AIC modulen og velge software reset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Må gå inn på AIC modulen og velge software reset. Den heter RLS på min, men ser på google at den kan hete AIC også.. Der er vel en som ikke har lys sensor også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ahh, jeg tok nok feil, eller det avhenger nok av hvilken årsmodell han har. 02 fikk jo RLS, mens de før har jo AIC dette pga auto DRL funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Veit ikkje heilt kor eg gjekk, men fekk faktisk tilbakestilt den til å fungere igjen. Skal huska da til neste gong! Ellers takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Noen som har sett disse før, og kan svare på hva de er? BMW e46 320d Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 EGR termostat stuck open eller closed tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Har satt på en bypass.. Men hvordan fjerne kodene for godt? Plagsomt med motorlampe som lyser! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Må kodes om antar jeg. Send en pm til TRF-Racing her inne. Han vet mye mer om diesel enn oss andre til sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Noen som har peiling på om kabelen/boksen som funker med Carsoft, ville funket med P.A Soft BMW Scanner? Eller trengs det en annen kabel og boks for å få det opp å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Noen som har peiling på om kabelen/boksen som funker med Carsoft, ville funket med P.A Soft BMW Scanner? Eller trengs det en annen kabel og boks for å få det opp å gå? Den vil ikke funke med Bmw scanner, men mener det skal være mulig og konvertere den til og fungere med inpa. Se under nyttige linker i første post. Ang den EGR feilkoda, denne må vel programmeres bort fra motorstyringa tror jeg, så det er mer omfattende en og kode andre ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå