scoot Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Fikk kasta inn diverse snacks via NCSexpert, selvom M-headup ikke virket helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 hehehhhhehhehheheheehehe....... scoot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Inspiserte passasjerdøra foran etter at junior klasket den i garasjeveggen da han skulle ut... Det er idiotisk nok murpuss på veggene i garasjen. Ble heldigvis mindre merke enn jeg hadde fryktet, men ett merke er ett for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 La den ut for salg på finn.no løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ois80 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Montert xenon lys i tåkelysa 6000 k lys. Ble skikkelig bra ja. Nye Led angel eyes 20Watt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Litt sent men jeg byttet dynamo på min 320D på fredag samt kjørt diagnose I dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Fikk endelig somlet meg til å bytte ratt! før: etter: Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Fikk omsider vasket bilen.. Var på tide, da den var blitt grå/brun istedenfor hvit. Var nesten flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 M5 speil Saltkjelen og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Fikk meg endelig en skiboks, så slipper jeg å ha skia over baksetene og frem... [emoji14] Minuset er at den er lavtliggende, som i seg selv er positivt, men haifinna er da i veien. Så den må være litt langt fremme.. Ser den ikke nevneverdig når jeg kjører... Er det noen regler på dette? Dårlig bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Jeg tror ikke det er noen regler på det, men det ser jo litt rart ut. Har du vurdert å lage hull i den? Det tror jeg jeg hadde gjort. Ellers så kan du jo vurdere å bytte til originale takbøyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 I dag ble det steg 2 map 520 dieselen 217hk, funket meget bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Jeg tror ikke det er noen regler på det, men det ser jo litt rart ut. Har du vurdert å lage hull i den? Det tror jeg jeg hadde gjort. Ellers så kan du jo vurdere å bytte til originale takbøyler. Det er under vurdering å lage til hull, ja. Heller det enn høyere boks tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Er jo en takboks som ser veldig ok ut det der, jeg hadde nok også vurdert hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå