hamansen Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Hyggelig med gode tilbakemeldinger "Synsere" vil det jo alltid være, heldigvis har alle hver sin smak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Flott bil:) Skjønner godt at du gikk for en ny slik istedenfor en gammel brukt 3'er med lite utstyr! Har selv 3'er nå og den dagen avkom blir aktuelt blir det noe sånt da en 5'er som ikke har gått flere ganger rundt jorda koster minimum 500k og en 3'er er for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 er smått med plass i 3`ern ja, så denne er perfekt i så måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Da ble det Desember før vinterdekka kom på Lakka orig felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor legger du ut dette på et BMW-forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor legger du ut dette på et BMW-forum? +1 http://www.mazda-ogn.org/index.php?sid= ... fce1ec86f7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor ikke? Lett litt på skylappene da Veldig pen 6er det der. Både på sommer og vinterhjul. Min søster og familien har også en slik en bare sort og en Mazda 2 Sport som konebil. Masse originalplstikk på og det hele. Mazda lager for tiden meget flotte biler synes jeg. Vet at hvis jeg måtte krype til korset og kjøpe en slik fotballagfrakter så hadde jeg valgt Mazda 5. På med noen stilige felger og senk så har du en tøff folkeflytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor ikke? Lett litt på skylappene da Fordi at det er et BMW-forum. Ikke meningen å være spydig eller noe, men hvis "alle" skal legge ut andre bilmerker blir det bare rot. Bilforumet eller et Mazda-forum må da være en bedre plass å legge ut bilder. Evt. i tulletråden sånn som andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Veldig flott og gjennomført Mazda! Liker virkelig de nye Mazda 6, ser veldig bra ut til å være en japansk bil! Dobble enderør betyr vel at det er litt motor i bilen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor ikke? Lett litt på skylappene da Fordi at det er et BMW-forum. Ikke meningen å være spydig eller noe, men hvis "alle" skal legge ut andre bilmerker blir det bare rot. Bilforumet eller et Mazda-forum må da være en bedre plass å legge ut bilder. Evt. i tulletråden sånn som andre gjør. Har vi begrensninger på antall tråder i dette forumet eller? Klarer ikke se at det skal bli mer rot at vi legger oppretter en tråd med bil nr. to enn at hver som har flere BMWer lager en tråd til hver av dem. For det er vel lov er det ikke? Synes det er kjekt å se hva folk har og eier av biler utenom BMWen sin. Jaja, dette var bare min mening. Så skit i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Hvorfor ikke? Lett litt på skylappene da Fordi at det er et BMW-forum. Ikke meningen å være spydig eller noe, men hvis "alle" skal legge ut andre bilmerker blir det bare rot. Bilforumet eller et Mazda-forum må da være en bedre plass å legge ut bilder. Evt. i tulletråden sånn som andre gjør. Har vi begrensninger på antall tråder i dette forumet eller? Klarer ikke se at det skal bli mer rot at vi legger oppretter en tråd med bil nr. to enn at hver som har flere BMWer lager en tråd til hver av dem. For det er vel lov er det ikke? Synes det er kjekt å se hva folk har og eier av biler utenom BMWen sin. Jaja, dette var bare min mening. Så skit i. +1 Har en kompis som og har en hvit en, men sedan/hatchback. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Rett og slett en tøff bil! Ser absolutt ingen problemer med at noen legger ut bilder av en Mazda på bimmers. Som Stig sier, noen bør få av skylappene og ikke være så jævlig trangsynte. Det flommer over av idiottråder på bimmers og dette er IKKE en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Bilen er fin den . Men som noen mener så er dette et BMW forum . Men er mange her inne som som kjører andre merker. Evt lag en altternativ tråd som vi kan skryte av våre ikke godkjente merker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Nydelige biler, heeerlig førermiljø i dem syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Hvorfor ikke? Lett litt på skylappene da Fordi at det er et BMW-forum. Ikke meningen å være spydig eller noe, men hvis "alle" skal legge ut andre bilmerker blir det bare rot. Bilforumet eller et Mazda-forum må da være en bedre plass å legge ut bilder. Evt. i tulletråden sånn som andre gjør. Har vi begrensninger på antall tråder i dette forumet eller? Klarer ikke se at det skal bli mer rot at vi legger oppretter en tråd med bil nr. to enn at hver som har flere BMWer lager en tråd til hver av dem. For det er vel lov er det ikke? Synes det er kjekt å se hva folk har og eier av biler utenom BMWen sin. Jaja, dette var bare min mening. Så skit i. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå