Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter her og er sykt imponert over hva du får til også på så kort tid da :wow:

Skulle gjerne hatt varme og giring på rattet på min 325dat E91lci. Tror du det kunne la seg gjøre?

Den sport-knappen du monterte, hva gjør den egentlig? Og må den kodes eller er det bare at bilens hjerne må ha spenning inn på rett sted?

Bmw apps og internett hadde ikke vært dumt det heller

Uff nå fikk jeg lyst på mye her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, det var mange hyggelige ord fra dere alle! Hyggelig å høre.

Å ettermontere rattvarme og rattgiring bør nok la seg gjøre relativt greit, men det er dessverre en dyr operasjon.

Klart jeg har sportsknapp Sweet.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende :)

Jeg har også BMW apps og connected drive! Men hvorfor har ikke jeg de samme kule funksjonene som deg?

Google Maps og Bimmers/nettleser for eksempel..

Har du ikke internett og BMW Online meny under connecteddrive? Isåfall er det nok kun koding som skal til for å få dette til å fungere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er online ja, men har liksom bare facebook og slike standard ting. Kan vel ikke skrive egne statuser på Facebook for eksempel. Kun forhåndsbestemte statuser som "cruising my BMW" og liknende teite ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dette i min f11', men ett lite spørsmål. Er det sånn at man må ha iphone for å kunne utnytte det maks? Jeg bruker wikndows phone 8 idag, og vil allernødigst bytte.

Eventuelt, er det mulig å handle en iphone og bare sette inn datakort og ha den ståendes i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke disse mulighetene under ConnectedDrive menyen din, Roger? BMW Online gir tilgang til street view, værmelding osv. Internet gir tilgang til blant annet web browser. Husk at du må ha sofware MX-3.5.4,TX-3.5.6 for at internett skal fungere.

s4dkkspeqlpf1v6luu8t.jpg

Jeg er ikke sikker på om apple har flere funksjoner tilgjengelig enn windows mobiler, men sjekk linken under for din telefon.

http://www.bmw.com/com/en/owners/naviga ... intro.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem med bildene dine, så de trenger du ikke slette. Det ser det ut til at det eneste som kreves er koding av internett/BMW Online/BMW Live og en oppdatering av software som hentes fra BMW sine nettsider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...