Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var nok utrolig heldig som kom over dette dashbordet. :)

Det meste av monteringen gjenstår, men det blir gjort i morgen. Jeg overså naturligvis plastikkåpen rundt kontaktene som skal inn i HUD, så det meste stopper igrunn der, men det er en smal sak å fikse i ettertid. Frontruten og RLS er noe jeg må ta senere til uka.

EDIT: Jeg omformulerte meg litt dårlig og slettet innlegget, så awt´s tilsvar står ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det gikk litt fort i svingene. Noen fordeler må det være med oss med gamle biler også. :P

 

Fordelene snur seg imidlertid kjapt når jeg får de nye LCI-lampene til uka. Gleder meg ikke til denne operasjonen merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir BRA!!! :)

 

Ja, vi får satse på det! :)

 

Nice:) kudos for alle modsa dine!

 

Takk for det. Det triste er at jeg ikke vet mer hva jeg kan gjøre..  :-k

 

Haha gjorde jeg det nervøs med tanke på canbus feil? Fnis :D

Går nok bra skal du se. Verste fall koble om litt

 

Hehe, neida! Det ordner seg nok helt sikkert som alt annet, men det blir nok litt mer komplisert enn det er for biler som har offisielt retrofit kit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :) er så flott med små & store detaljer. Sleng ut masse bilder når dette er ferdig.

 

Takk for det. Det kommer flere bilder når jeg har fått ting på stell. :)

 

Det neste du skal gjøre er å ta en grundig polering og legge et lag med Swissvax Divine! :)

 

Tja. Det neste jeg må gjøre er å komme i bukt med problemene som dukket opp med CIC/CID, men det ordner seg nok. Jeg nøyer meg nok med Swissvax Shield/Concorso til vårshiningen, med mindre du ikke tar innbytte i litt Shield/Concorso i Divine. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...