Saltkjelen Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 Tja. Ja, hva er gjort siden sist.. Det har ikke skjedd så veldig mye annet en båt og sol i hele sommer. Har dog ettermontet LCI klimapanel, og så holder jeg på med å montere avtagbart tilhengerfeste. Har en tanke om å ettermontere AUX for baksetepassasjerer og "gong-gong" på setebeltene, men strengt tatt er det ikke så stort behov for det. Kjekt å ha er det riktignok. E39´en er ferdig og den fikk vel nylig integrert garasjeportåpner. Skulebollen og SweetBMW reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Hvordan får du garasjeportåpneren til å fungere opp mot europeiske porter? denne har vel amerikansk frekvens, da e39 aldri(?) kom med garasjeportåpner i europa/norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 Man må koble opp en frekvensomformer på selve portåpneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Mer bilder og info om e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasK Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 mmmm... deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Man må koble opp en frekvensomformer på selve portåpneren. Har du fått til en frekvensomformer på portåpneren din? Lette lenge etter dette når jeg hadde 523´n, men fant det aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
f1-gubben Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg kjøpte en 433MHz sender/mottaker på ebay. Kjøpte også en ekstern antenne som jeg koblet på mottakeren siden senderen i speilet på min E60 ser ut til å sende med litt lavere effekt enn den medfølgende senderen. I bilen må jeg nå 10 meter fra med lukket port (garasje i betong). Med den medfølgende senderen kan porten åpnes fra 50 meter. Har tenkt å montere antennen på utsiden av garasjen for å forbedre mottak fra bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Har du noen link til den du kjøpte? Min ser ut til å være av det mindre gode slaget og fungerer kun delvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
f1-gubben Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Denne kjøpte jeg. Antennen var en slik sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Dette ramlet inn døren i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Softclose på gang? Dette ramlet inn døren i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Faen Lasse. Julegave til meg selv i år blir soft close samme med CA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Hmfr, hvor fant du det? Har vært på jakt etter soft close-motorer i årevis uten å komme over noe til en fornuftig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Softclose på gang? Jepp! Har bilen til lakkering og fant ut at jeg like gjerne kunne gjøre dette nå som dørtrekkene var tatt av igjen. Faen Lasse. Julegave til meg selv i år blir soft close samme med CA CA er ikke så viktig i mine øyne, da det knapt fungerer (et par av håndtakene på F01´en er defekt - for å illustrere "kvaliteten"), men SCA derimot er noe annet. Hmfr, hvor fant du det? Har vært på jakt etter soft close-motorer i årevis uten å komme over noe til en fornuftig pris. Det var ikke lett å finne, men jeg fant via en kar i Litauen til en nogen lunde fornuftig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Tja, jeg liker det jeg as. Må bare finne et billig webasto kit også. Er kaldt! Skulle gått an å programmere setevarme med timeren på ventilasjonsanlegget. Send meg delenr på kontakt til låsene lasse så skal jeg fly og ta til deg ASAP: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå