Gå til innhold

Nye BMW 3-serie F30 - offisielle bilder.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hvor mye eventuell 328iA (DCT) med xDrive i Touring-utgave kommer på... Det må jo være drømmebil for mange i Norge... Er min nye hverdagsdrømmebil, sett bort i fra skikkelige gromvogner med S-er og M-er i betegnelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye eventuell 328iA (DCT) med xDrive i Touring-utgave kommer på... Det må jo være drømmebil for mange i Norge... .

Bygde meg en 328ia sport her, kom glatt på over 800.000,-. Tror jeg må moderere utstyrs ønsket mitt litt :lol:

Tørr ikke tenke på hva den kommer på med xdrive og touring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget meg F30 jeg også og siden jeg er 6er fan så skulle man tro at jeg valgte 335I MEN jeg er ikke millionær så det blei en diamantsort 328I! Tenkte jeg skulle sette sammen en bil jeg faktisk KAN ha råd til for å gjøre det litt realistisk! Med Luxury pakke, Dynamic drive, takluke, skinn sports-stoler, Harman Kardon, navi proff, ryggekamera, fjernlys ass, el seter med mermory, bird view, adaptive xeneon, comfort adgang og masse annet så kom herligheten på 771 690,-! Mye penger for en BMW uten sekser men jeg synes ikke prisen var så veldig avskrekkende :) Dumt at man ikke får M-sport riktig ennå da.

For de penga hadde heller jeg reist til Tyskland å henta meg en 2010 F10 530xd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Noen som har vært og sett på bilen enda eller?

Bortsett fra at den fra bak er altfor lik 5-serie er det en ganske fin bil utvendig. Frontlyktene er veldig lave, men antar dette har med fotgjengersikkerhet å gjøre.

Interiøret har jeg dessverre litt blandete følelser for... Den jeg såg på hadde sportsstoler som skuffet stort. Ryggen var bra, men selve sitteputa var jo flat som komfyrtoppen hjemme. :( Ikke mye sportslig preg som holder deg på plass der. Er vel et resultat av at vi holder på å bli feite over ræva alle mann. Oppdelinga av midtkonsollen var også en smule estetisk forvirrende samt at skjermen som kommer opp av dashbordet gir et langt billigere inntrykk enn forgjengerene med fast skjerm.

Demobilen var ute, men får stikke bortom litt senere og se om den er inne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så den i dag. I rød og mørkeblå. Sport og luxury. Rå bil og en meget maskulin front. Sånn man liker det. Vil nok selge i bøtter og spann.

La merke til at nå går felga, var 18" sådan, helt ut og kant i kant så man slipper å space ut.

Noen som vet når vi vil se de første bilene på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på lansering i går og fikk beskuet/prøvesittet en blå exclusive-line og en rød sport-line. Likte bilene veldig godt, men synes det er for mange "hakk" opp til panseret på sidene. Er også enig i at bakenden er litt kjedelig. Plassen virket grei nok både innvendig og i bagasjerom, men jeg tror likevel det hadde blitt trangt om vi skulle hatt den som familebil som jeg vurderte før vi handlet e61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...