Gå til innhold

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Rålekkert, Andrè! Bare få på chrome nyrer og lave takrails nå, så er den helt perfekt. :D 

Lave rails blir det, men usikker på om det blir chrome igjen. Liker den bedre uten :) 
Pluss så har jeg noen andre ting på lista også som skal på ;) 


 

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent :) Behold sorte nyrer, siden du har shadowline synes jeg det kler bilen godt!

E91en der må være en av Norges mest strøkne og best gjennomførte. Er misunnelig på både motor, felger og bremser :D  

Hva annet skal du ha på?

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få på griller med doble riller på de E90 LCI og E91 LCI her i husstanden, tror det kommer til å bli bra. Ble fint med sort grill her i alle fall :) Men nå trenger du sorte N-merker, i alle fall på E91 ;) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Marius2002 skrev:

Pent :) Behold sorte nyrer, siden du har shadowline synes jeg det kler bilen godt!

E91en der må være en av Norges mest strøkne og best gjennomførte. Er misunnelig på både motor, felger og bremser :D  

Hva annet skal du ha på?

Tusen takk! :) Er en helt fantastisk bil. Føler heldig som har muligheten til å eie en slik bil :) Bruker ikke for mye ved rolig kjøring og bruker masse når man tråkker til. Har hatt den nede i 0,62 og det sier jeg godt fornøyd med :) 

Noe som står på lista nå er bytte ut høyttalerne i bakdørene. Og det blir Quaife diff før vinteren. 

Driver også å vurderer stabstag bak fra M3 og bytte foringene foran på stabstaget til M3 foringer. Har gjort det på E90n og det er jeg veldig fornøyd med på den :) 

5 timer siden, Walkabout skrev:

Skal få på griller med doble riller på de E90 LCI og E91 LCI her i husstanden, tror det kommer til å bli bra. Ble fint med sort grill her i alle fall :) Men nå trenger du sorte N-merker, i alle fall på E91 ;) 

Da må du sende meg bilde, spent på hvordan det blir ;) 

Gorg hadde satt på N merker, men ble stoppet i kontroll og fikk da beskjed om å ta det av. Har planer om å få skrevet inn bremsene i vognkortet og evt spacerne hvis det lar seg gjøre. Så blir ikke montert før evt etter det er gjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, alex_89_p skrev:

Nydelig den blå E90en, sett deg flere ganger. Du bor ikke tilfeldigvis på Frogner? Kjørte tidligere hvit E90 (byttet til E91 nå).

Tusen takk :) Det gjør jeg, bor du i nærheten? Mener å ha sett en hvit E90 i området :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ahj skrev:

Tusen takk :) Det gjør jeg, bor du i nærheten? Mener å ha sett en hvit E90 i området :) 

Kult, da er det deg jeg har sett. Jepp, bodde tidligere på Vardefjellet. Har du har samme "problem" som jeg har hatt på mine, at førersetet klikker/føles løst? (Slang med bilde..)

BMW 318D M-sport.JPG

Endret av alex_89_p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, alex_89_p skrev:

Kult, da er det deg jeg har sett. Jepp, bodde tidligere på Vardefjellet. Har du har samme "problem" som jeg har hatt på mine, at førersetet klikker/føles løst? (Slang med bilde..)

BMW 318D M-sport.JPG

Den ja, så det var deg :) nei, jeg har ikke hatt det problemet på mine. Modern hadde litt det på sin e91, men hadde en full shine på den hvor jeg blant annet løsnet og støvsugde under setene. Etter det har det ikke vært noe problem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

 

10 minutter siden, Gorg skrev:

Hva slags lakk har du brukt? 

Synes bilde ble bra. Må finne fram speilrefleksen å ta noen ordentlig bilder snart :) 

Jeg levert den hos lakkeren min. Ikke sikker hvordan lakk de har brukt, men ble i svart blankt. Samme lakkerer og farge som på E90n :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd litt i det siste. Ble en støvsuging av begge bilene idag og montering av nylakka diffuser :)

IMG_1495.thumb.JPG.32d206a15c5accf455ac7ac240789eaa.JPG

IMG_1502.thumb.JPG.306ee58704d93c3bdb37744c4de394bc.JPG

IMG_1503.thumb.JPG.c3f7f26141ee5dcc8e07408bc039f22e.JPG

IMG_1506.thumb.JPG.e5d87afd3d6728ed11726c63c064f6fa.JPG

IMG_1507.thumb.JPG.3a180c7f084916aae2ea6e82b34f24b5.JPG

IMG_1508.thumb.JPG.646cd1b45a63f660a97b563eef67e298.JPG

IMG_1509.thumb.JPG.979683f94af9b1412dae00ca3a1d14be.JPG

IMG_1510.thumb.JPG.d2254c6bd5a6ecbbf1c461b571109a1a.JPG

IMG_1511.thumb.JPG.aec9c4710f209a52cf5dd198e40a6ff9.JPG

Videre så er planene om dette fullført: 
Sorte nyrer
Solgardiner
Svart blank diffuser
Performance innsug. 

Siste er i bestilling hos koed som venter på deler fra BMW :)

Videre så må jeg si at jeg er meget imponert over bilen, tok den med på en svingete vei. Sitter neste like bra som E90n. 

Så videre planer: 
Oppdatere kartet
Quaife
Bytte høytallerne i bakdøra
Så blir det sikkert en rekke M3 deler som det er på E90n kjenner jeg meg selv rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...