ahj Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Gått igjennom hele tråden din, du har gjort et imponerende løft på bilen! Skulle gjerne ha byttet til noen BMW Performancedeler men de koster mye, blir vel med tida. Meget fin bil!! Får man BMW Performance senkefjærer til de fleste Bmwene? Altså en e91 også? Har ikke sett de enda Tusen takk. Performance fjærer skal finnes til alle BMW sine e9x. Ring BMW delelager å finne delenummeret og bestil fra koed. Det er det beste og billigste. De senker litt mer enn m sport, jeg synes de er kjempe bra. Ikke noe problem med klaring på vinter eller kjøre på dårlige grusveier. Gratulerer med rå bil. Kjempe pen farge og et nydelig interiør og kjempe bra motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Takker Skal høre med de etter hvert, det blir en av ønskeoppgraderingene. Har du noen videre planer med bilen? Kan ikke være så mye mer å gjøre vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Takker Skal høre med de etter hvert, det blir en av ønskeoppgraderingene. Har du noen videre planer med bilen? Kan ikke være så mye mer å gjøre vel? Har jo alltids noen tanker om videre planer. Har begynt med individual høyttalerne, har bare byttet dashbordet og bakdørene så det er 16 høytalere nå i bilen. Men om jeg bytter resten vet jeg ikke enda. Mye tanker, men lite som skjer foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) Jeg følger med her, bare så det er sagt Bilen er som alltid veldig fin, du har gjort alle de riktige og smakfulle oppdateringene Individual høyttalere høres spennende ut Endret Juni 25, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Jeg følger med her, bare så det er sagt Bilen er som alltid veldig fin, du har gjort alle de riktige og smakfulle oppdateringene Individual høyttalere høres spennende ut Tusen takk Fredrik individual høyttalerne er veldig bra, ikke at harman er noe dårlig. Men når jeg fikk vite at individual har 16 høytalere og harman har BARE 13 så måtte jeg gjøre noe med det. Jeg elsker å ha et ordentlig anlegg når jeg kjører. Litt spesielt å sitte på med brodern som bare har pro radio uten noe som helst mer, det er en utrolig forskjell på min og hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Det er en omfattende jobb, respekt for å påta deg det Forrige eier oppgraderte stereoen fra hifi, og det sparker godt ifra men er vel et stykke unna individual. Er det 6.5" subber under setene, eller er det noe større? I dashen er det utsparinger for flere elementer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Det er en omfattende jobb, respekt for å påta deg det Forrige eier oppgraderte stereoen fra hifi, og det sparker godt ifra men er vel et stykke unna individual. Er det 6.5" subber under setene, eller er det noe større? I dashen er det utsparinger for flere elementer? Er faktisk ikke vanskelig å bytte høyttalerne. På bakdørene brukte jeg totalt 30-40 min med rolig jobbing. Tror det er 6.5 under setene ja, i dashbordet er det utspring til et element dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Endelig litt sommer ute. Deilig med ordentlig varmedekk på svingete veier Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Kom plutselig noen deler her for litt siden. Ble noen bremsekjølingskanaler, ikke noe mer spennende enn det dessverre Gorg, Marius2002 og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Hadde du ikke slike kanaler fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2015 Forfatter Share Skrevet September 5, 2015 Hadde du ikke slike kanaler fra før? Nope, ganske idiotisk at det ikke var der fra fabrikk. En times jobb og det er merkbart med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Har det på min, men har vel med at den har større motor. Men vi har nok samme størrelse på bremsene, henger ikke helt på greip ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Har det på min, men har vel med at den har større motor. Men vi har nok samme størrelse på bremsene, henger ikke helt på greip Ja, det er nok riktig. Blant annet har jeg lest at 320d ikke leveres med slik lufting, men ved montering av PPK så må det monteres lufting. Ganske idiotisk i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 Da skjer det noe igjen. Tollefsen, danskiii, Markus1997 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Får fylle ut litt hva som har skjedd med bilen siden sist. Afe scoops Performance bremser ble kjøpt inn og montert foran. Fikk lakkert felgene i Ferric Grey, kjempe fornøyd med det valget. Neste blir å prøve å få montert Performance bremsene bak, er litt mer jobb der enn foran siden håndbrekket må byttes om fupsaker, Gorg, Runey og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå