Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk folkens :) Jeg var veldig usikker på fargen, men ble knall på Le mans blå :)

 

13 timer siden, Gorg skrev:

Igjen flotte oppgraderinger!

Fine felger! Bremsene skulle jeg ha hatt!! :)

Merker du noe forskjell med scoops?

Tusen takk. Om jeg merker noe, tja. Jeg kjøpte det for det ser litt tøft ut. Produsenten sier at man skal lettere få luft til luftfilteret :)

 

16 timer siden, Tollefsen skrev:

Flott farge på felgene!

Brukt eller nye performance bremser? hvor fant du de til salgs? :) 

Tusen takk. Selve kaliperne kjøpte jeg brukt av et medlem her inne, alt det andre er helt nytt :) 

Anbefales de bremsene, de biter bra når du virkelig trenger å stoppe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
13 timer siden, Gorg skrev:

Fått på bakbremsene? Hva måtte gjøres med håndbrekket for å få det til? Kostbar affære?

Nei, ikke enda. Håndbrekket mitt er 160 mm stor, mens performance bremsene skal det være 185mm. Så må kjøpe inn rep sett med det, må også finne en metode å bytte bremseskjoldet uten å ta av navet og hjullageret også :) 

4 timer siden, papertiger skrev:

Såg utrolig bra ut - kombinasjonen Le Mans blå sammen med gullfargede kalippere og Ferric grey felger var virkelig bra! :) Følger med her.

Tusen takk. :) etter å ha fått testet bremsene vil jeg si at de stopper veldig bra også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ahj skrev:

Nei, ikke enda. Håndbrekket mitt er 160 mm stor, mens performance bremsene skal det være 185mm. Så må kjøpe inn rep sett med det, må også finne en metode å bytte bremseskjoldet uten å ta av navet og hjullageret også :) 

Tusen takk. :) etter å ha fått testet bremsene vil jeg si at de stopper veldig bra også :) 

Gikk det greit foran å bytte bremseskjold? Ser jo ut som det kan bare tres rett på, i alle fall foran. Fulgte det med bremseskjold bak også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

Gikk det greit foran å bytte bremseskjold? Ser jo ut som det kan bare tres rett på, i alle fall foran. Fulgte det med bremseskjold bak også?

Foran sitter det i 4(?) skruer som bare er å skru av og bytte. Jeg har ikke kjøpt inn til bak enda. Men skal se om jeg kan få taki et og se hvordan jeg skal få byttet det. Vet du hvordan håndbrekket ditt er? Vet på en kompis sin 320d med 185mm håndbrekk så har han samme bremseskjold som performance bremsene bak, selv om han har små bremser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ahj skrev:

Foran sitter det i 4(?) skruer som bare er å skru av og bytte. Jeg har ikke kjøpt inn til bak enda. Men skal se om jeg kan få taki et og se hvordan jeg skal få byttet det. Vet du hvordan håndbrekket ditt er? Vet på en kompis sin 320d med 185mm håndbrekk så har han samme bremseskjold som performance bremsene bak, selv om han har små bremser :)

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e91n-touring-325i_n53/slite_servicedeler-bremsedeler-etk_bremser/lasering_bremsesko_original__34216771430__592594

Ser ut som jeg har 185mm håndbrekk.

Du må for øvrig oppdatere tråden med noen bilder, gjerne så man får sett bremsene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e91n-touring-325i_n53/slite_servicedeler-bremsedeler-etk_bremser/lasering_bremsesko_original__34216771430__592594

Ser ut som jeg har 185mm håndbrekk.

Du må for øvrig oppdatere tråden med noen bilder, gjerne så man får sett bremsene :D 

Jeg så det jeg også når jeg slo opp bilen din. :) Så da slipper du den problematikken, da er det bare å kjøre på ;)

Ja, må få til det. Er bare at jeg var så vidt borti en med henger, så er bare plasten fangeren som må byttes. Men har den stående i stua hjemme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...