Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Det kommer litt an på hva slags utstyr bilen har fra før av, men i hovedsak bør du regne med deler for ca 10-15.000kr. Ellers er det verdt å nevne at settet langt ifra er plug and play, og at det krever litt koding og modifisering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-Stian Karlsen Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Hvordan er det å ettermontere Combox på CiC Mid/Business ? Ligger med utstyrslisten 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 Det er mulig, men du får ikke andre funksjoner enn bluetooth-overføring, så sånn sett kan du like gjerne kjøpe deg en Tune2air. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-Stian Karlsen Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Får du dønn lik funksjon som tune2air med tanke på musikk osv? Er det jeg har idag Hadde vært kult å fått mer informasjon opp i skjermen vis det hadde latt seg gjort med combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 Forholdsvis lik vil jeg si, basert på min erfaring med kablet 6FL. Har ikke testet tune2air selv, så vet ikke hvordan den er med autoavspilling når man setter seg i bilen og slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Byggmesterbently Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Jeg leter etter Professional NBT til min F30, men den skal være MED DAB. Sjekket på eBay, men... hvordan ser jeg forskjellen på med og uten DAB, er det noen fysiske forskjeller på de to head-knutene? Fordi jeg vil gjerne ha integrert Bluetooth i media systemet og dette er det i head unit med DAB opplegg. Har ikke dette fra før, og har funnet ut at det er noe jeg veldig gjerne vil ha. Har foreløpig business navi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Alle NBT har DAB. DAB er standard på BMW etter 09/10 eller hva det var nå igjen. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 9 minutter siden, Otis skrev: Alle NBT har DAB. DAB er standard på BMW etter 09/10 eller hva det var nå igjen. Merkelig... Bilia PST sier at det er forskjell på det. At det er med og uten DAB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Jeg tok feil...! Her er svaret fra AWT: I rød tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 NBT med DAB har antennekontakter for DAB, det har ikke de uten. Ligger bilde helt nederst i innlegget @Otis linker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 (endret) Husker ikke om jeg har spurt om dette før, så kjører på. Hvor stor totalkostnad burde man påregne for å ettermontere CIC i en E60 med CCC? Vet det er flere her som har utført det. Da tenker jeg altså deler, arbeid, koding etc. Og hvor vanskelig er det å få tak i deler fra vrakbiler o.l.? Ser at å bestille komplette kit fra USA koster typ 23-25k.. Og hva om man har den minst utstyrte skjermen? M-ASK eller hva det heter. Endret Mars 20, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 Spiller ikke så stor rolle hva man har fra før egentlig. Regn med minst 15K, avhengig av hva du gjør selv, hva du har fra før og hvor du handler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2017 Share Skrevet Mars 20, 2017 Ah, okei, skjønner. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestlandslefsa Skrevet Mars 24, 2017 Share Skrevet Mars 24, 2017 Har en BMW 318D 2005 modell med Navi Pro. Den har lenge kuttet i bildet på navi skjermen, plutselig har den blitt helt svart en liten stund og Idriven er helt død. Dette har blitt gradvis verre og nå er den så godt som helt død hele tiden. Regner med det er CCC enheten som er gåen og må byttes. Den som står i bilen: Bilen har bikket 300k på telleren og er ikke vert noe særlig, og ønsker derfor å få ordnet dette så billig som mulig. Blir ikke kjøpt ny fra forhandler for å si det slik. Vanskelig å finne denne typen brukt til en rimelig pris, så lurte på om jeg må ha eksakt denne typen? Kan jeg for eksempel bruke denne: Kommer fra en 2007 modell 320D. Er det plug and play, eller må dette kodes for å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå