Marius2002 Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 (endret) Kan hende det står, men har lett uten å finne svar. Mulig jeg søker på feil... uansett: Jeg har CIC og Combox, idag har jeg iPhone telefon og kan streame ved bluetooth eller plugge i lightning/usb-kabelen i midtkonsollen. Da kan jeg skifte sang med knappene på rattet og sangene kommer opp om jeg spiller fra Spotify eller Soundcloud(eller også fra bibliotek). Jeg må skifte telefon og vurderer Android, rett og slett fordi iPhone har priset seg ut av mitt budsjett. Vil jeg kunne gjør det samme med Androidtelefon i bilen? Tenker musikk fra Spotify / Soundcloud. Jeg skjønner AUX funker, men da kan jeg ikke skifte sang på rattet. Telefonopplegget blir vel ikke annerledes? Så fant jeg en USB i hanskerommet idag, noe spesielt denne er til? Lade telefon? Får jeg brukt denne på samme måte/samtidig som den i midtkonsollen? Endret Juni 27, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2017 Du kan spille via bluetooth, de andre tingene tror jeg ikke vil fungere. Kontakten i hanskerommet er for kartoppdatering og slikt. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 Ja det stemmer. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 6 minutter siden, awt skrev: Du kan spille via bluetooth, de andre tingene tror jeg ikke vil fungere. Kontakten i hanskerommet er for kartoppdatering og slikt. Okei, takk! Vil jeg fortsatt kunne skifte sang på rattet over bluetooth? Det er litt kjekt... @tthuns takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2017 Ja, såvidt jeg vet fungerer bluetooth-streaming likt på tvers av plattformene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 7 minutter siden, awt skrev: Ja, såvidt jeg vet fungerer bluetooth-streaming likt på tvers av plattformene. Sweet Takk for kjapt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 23 timer siden, awt skrev: Ja, såvidt jeg vet fungerer bluetooth-streaming likt på tvers av plattformene. Funket knall awt, ogee1 og ErikTveit reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tretjue Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Heisan, kan ikke se at dette har vært diskutert tidligere. Har en F31 (2015 modell, men pre facelift) med Connected Drive/Online services. Denne har naturlig nok integrert SIM/3G modul. Noen som vet om det er mulig å oppgradere til 4G? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Såvidt jeg vet er ikke dette mulig dessverre (med mindre man fysisk bytter hele enheten, men da får man andre utfordringer). I en artikkel vedr. nedstengning av 3G-nettet svarte BMW at de jobbet med en løsning her, men det spørs om det skjer så veldig mye... Tretjue reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommlu Skrevet August 7, 2017 Share Skrevet August 7, 2017 Hei, Noen som har mulighet til å hjelpe med koding av BMW F11 (NBT)? Er det mulig å ettermontere NBT på biler produsert før juli 2012? VIN nr: WBAXB910X0DX40110 (Prod.date: 2012-03-20) Har kjøpt denne: https://www.finn.no/86821105 Trenger eg noe utstyr for å få dette til å fungere? Burde sikkert sjekket litt bedre før eg kjøpte..... På forhånd takk for svar. Helsing en som er meget blond på dette området;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 Kode nbt inn i bilen din er litt komplisert men det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 16 timer siden, Tommlu skrev: Hei, Noen som har mulighet til å hjelpe med koding av BMW F11 (NBT)? Er det mulig å ettermontere NBT på biler produsert før juli 2012? VIN nr: WBAXB910X0DX40110 (Prod.date: 2012-03-20) Har kjøpt denne: https://www.finn.no/86821105 Trenger eg noe utstyr for å få dette til å fungere? Burde sikkert sjekket litt bedre før eg kjøpte..... På forhånd takk for svar. Helsing en som er meget blond på dette området;-) Anbefaler i alle fall å anskaffe Emulator, da dette gjør jobben en del enklere.... da lurer man FSC kodene og slipper issues med WIN som tilhører bilen NBT'en opprinnelig kom fra. Ellers er det ESYS det går i. Du kan også kjøpe Remote Codeing fra BimmerRetrofit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 Har hørt rykter om at NBT EVO med Touch skulle komme 1.07 i år. Ser ikke ut til at dette stemte, da jeg ikke klarer å finne noe hverken ved å søke rundt på nett, eller i konfiguratoren til bmw. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 3 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Har hørt rykter om at NBT EVO med Touch skulle komme 1.07 i år. Ser ikke ut til at dette stemte, da jeg ikke klarer å finne noe hverken ved å søke rundt på nett, eller i konfiguratoren til bmw. Noen som vet noe mer om dette? https://www.press.bmwgroup.com/deuts...70609DE/385150 NBT EVO ID6 f.o.m. juli produksjon. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 1 time siden, Saltkjelen skrev: https://www.press.bmwgroup.com/deuts...70609DE/385150 NBT EVO ID6 f.o.m. juli produksjon. Der står det jo også at dette gjelder ALLE seriene!! 😱 Dette blir bra 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå