Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Den E38 der er jo egentlig klin lik min (bortsett fra fargen) om jeg skrur på nærlys og grøftlys. Jeg har orginale xenon lys i nærlysa og orginalt halogen i grøftlysa. Da blir det sånn om man skrur på de lysa samtidig. Men det er jo ikke noe problem for meg. Det er jo ulovlig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøbuse, da gjør du det helt riktig, i motsetning til han på bildet  :beer:

 

Bare våte mørke veier sørpå i ferien, og kjørte mye om natta. Er vanvittig mange som "gjør det helt feil"  ](*,)

Men jeg gjør noe helt feil jeg også da. For gidder ikke avblende fjernlysa for disse brødhodene. For jeg vil gjerne se litt av veien jeg også.  8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøbuse, da gjør du det helt riktig, i motsetning til han på bildet  :beer:

 

Bare våte mørke veier sørpå i ferien, og kjørte mye om natta. Er vanvittig mange som "gjør det helt feil"  ](*,)

Men jeg gjør noe helt feil jeg også da. For gidder ikke avblende fjernlysa for disse brødhodene. For jeg vil gjerne se litt av veien jeg også.  8-[

Tåkelys + nærlys burde det blitt gitt ut bøter for. Så utrolig irriterende å komme mot biler som kjører med begge deler. For ikke å snakke om de som kjører med ett nærlys og tåkelys... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkelys + nærlys burde det blitt gitt ut bøter for. Så utrolig irriterende å komme mot biler som kjører med begge deler. For ikke å snakke om de som kjører med ett nærlys og tåkelys... :P

Jeg irriterte meg grundig over dette før, men med rett fokus går det ann å se mye av veien selv med lastebiler som glemmer å slå av alle tusenmetera sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...