wicky124 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hva var feil med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Tipper feil tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Nope, riktig tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Utdyp gjerne hvorfor den er passende i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Bakkan Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Ettermontert xenon er ikke rett vertfall.. ellers må det være feil tråd Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Den E38 der er jo egentlig klin lik min (bortsett fra fargen) om jeg skrur på nærlys og grøftlys. Jeg har orginale xenon lys i nærlysa og orginalt halogen i grøftlysa. Da blir det sånn om man skrur på de lysa samtidig. Men det er jo ikke noe problem for meg. Det er jo ulovlig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Sjøbuse, da gjør du det helt riktig, i motsetning til han på bildet Bare våte mørke veier sørpå i ferien, og kjørte mye om natta. Er vanvittig mange som "gjør det helt feil" Men jeg gjør noe helt feil jeg også da. For gidder ikke avblende fjernlysa for disse brødhodene. For jeg vil gjerne se litt av veien jeg også. tonyku og johnja reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Sjøbuse, da gjør du det helt riktig, i motsetning til han på bildet Bare våte mørke veier sørpå i ferien, og kjørte mye om natta. Er vanvittig mange som "gjør det helt feil" Men jeg gjør noe helt feil jeg også da. For gidder ikke avblende fjernlysa for disse brødhodene. For jeg vil gjerne se litt av veien jeg også. Tåkelys + nærlys burde det blitt gitt ut bøter for. Så utrolig irriterende å komme mot biler som kjører med begge deler. For ikke å snakke om de som kjører med ett nærlys og tåkelys... johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Burde være en hemmelig printer i dashen på alle biler. Om man noen gang aktiverer begge lys samtidig burde det komme ut en bot på 10 000 for hvert minutt de er på. StigJ, Shattered, ZhilleN og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Elsk med xenon oppe og nede når man ligger sidelengs i en sving med masse snø Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Tåkelys + nærlys burde det blitt gitt ut bøter for. Så utrolig irriterende å komme mot biler som kjører med begge deler. For ikke å snakke om de som kjører med ett nærlys og tåkelys... Jeg irriterte meg grundig over dette før, men med rett fokus går det ann å se mye av veien selv med lastebiler som glemmer å slå av alle tusenmetera sine wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Burde være en hemmelig printer i dashen på alle biler. Om man noen gang aktiverer begge lys samtidig burde det komme ut en bot på 10 000 for hvert minutt de er på. Dette var så morsomt at jeg stjal det og la det inn i signaturen min Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Kan vi fortsette tråden, ta diskusjon på pm. mropedal, gallay og ervik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå