Gabz Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Den E92'en var jo bare fet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Må si den var PEN! Litt selvgod selger kanskje? Sølvgrå er tydeligvis den peneste fargen på E46 (ikke stygt, men kanskje litt kjedelig?) En ting er ihvertfall sikkert, Pressa er IKKE feil ! Likte bilen, med untak av et par modifikasjoner som jeg ikke er så fan av. Men han var nok en dråpe for selvgod. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Helt enig, dette blir bare for dumt. Det bilde hører ikke hjemme i denne tråden i det hele tatt etter min mening, men kanskje jeg har missforstått meningen med "du gjør det helt feil".... Enig jeg også. Dette bilde har ingen verdens ting å gjøre under "du gjør det helt feil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 her må jeg følge med! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Enig jeg også. Dette bilde har ingen verdens ting å gjøre under "du gjør det helt feil". Var nok alle pallene foran branntrappa hen mente var helt feil. Jeg kan nemmelig ikke se noe feil på BMW'n Alpejohn og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Jeg stiller meg i kategorien som mener det er minst 2 feil på den bmw'en, men ingen av de var "du gjør det helt feil" verdige nei.Denne derimot er heeelt feil! Endret Mars 1, 2015 av Teigland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 ....Ser nesten litt ut som "tilbake til fremtiden" bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Ser ut som om han her har problemer med å holde bilen på bakken..DOWNFORCE Blei nesten syk av dei bakre hjulbuene (og generelt alt annet) Endret Mars 2, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Ligna på en eller annen "original" bmw- race-bil uten klistremerker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Haha! Den siste der var fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Hva er feil med Z1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 At det enkli er en e30.... HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Syns den er noe Harry den der Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå