Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Meanwhile in Rogaland...

[ Bilde ]

Jeg skjønner ikke hvordan de får det til, det er ikke en Hilux de har satt oppå midtdelern, ikke en Navara heller men jeg svær jævel av en F250 på godt og vel 2,5 tonn :shock: Fordelen er jo at det er bare å løfte ned bilen og fortsette kjøreturen, utrolig solide disse yankee pickupene på ramme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meanwhile in Rogaland...

[ Bilde ]

Jeg skjønner ikke hvordan de får det til, det er ikke en Hilux de har satt oppå midtdelern, ikke en Navara heller men jeg svær jævel av en F250 på godt og vel 2,5 tonn :shock: Fordelen er jo at det er bare å løfte ned bilen og fortsette kjøreturen, utrolig solide disse yankee pickupene på ramme :)

Bare så det er sagt, dette er ikke ment som kritikk til utsagnet ditt, men jeg kom til å tenke på denne videoen:

:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, dette er ikke ment som kritikk til utsagnet ditt, men jeg kom til å tenke på denne videoen:

:D

Ingen biler er idiot sikre dessverre :wink: Ser forøvrig ut som rampa stoppet i ramma, ser dramatisk ut siden den borer seg inn i hjulbuen. Har vært med på mye "eksperimentell" kjøring med slike biler og vet at de tåler en solid trøkk :)

Big Dooley er gromt, synd man ikke får disse lengere i Norge :( Nyeste Silverado med Duramax er sykt rått, gir ordet Pickup en helt annen betydning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. den Forden oppå der, hadde de fått sleng i rundkjøringen og så havnet oppå der. Kjørte forbi mens Naf hentet bilen, og bilen hadde endel skader på passasjersiden. Var forøvrig to jenter i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Wicky. Linken er helt tullete. I ett brøkdel av ett sekund ser du en annonse på en Hi Lux (bare ett blunk med øynene), for deretter er det visning av en VW Caddy fra den linken. Det er på Hi Lux'en den kommentaren står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...